Planer for 2021?

Osmeha

Fylkesleder Østfold
Dommer
Årshjul 2021.png

Hei, folkens!

Som dere sikkert har fått med dere, så er det årsmøte på gang i Østfold: Digital årsmøte

Vi kommer til å kjøre standard prosedyre med gjennomgang av året som var, planer for 2021 og valg.
Etter at det obligatoriske er gjennomført så planlegger vi å fortsette samlingen online med litt ølsmaking og prat.

Vi har skissert opp noen tanker for hva som kan gjennomføres av moro i løpet av året, men det er årsmøtet som formelt godkjenner aktivitetsplanen for 2021. Det er derfor fortsatt mulig å komme med innspill til årshjulet. Er det noe vi har glemt? Er det noe dere ønsker at vi skal gjennomføre?
Legg merke til at første halvår stort sett er satt av til online aktiviteter pga Corona, mens vi håper at vi til høsten kan samles igjen fysisk.


Vi snakkes :)

O.
 
Sist redigert:
Etter meget godt innspill har vi lagt til en ekskursjon i August.
Det blir tur ut i naturen (Onsøy-landet) for å sanke urter til mjød og ølbrygging samt "do's and don'ts" i forhold til å spise ting vi finner i naturen.
I tillegg blir det litt om hvordan det er lurt å oppbevare urter og hvordan de brukes under brygging.
 
Spennende. Gleder meg til å høre mer om reglene for flaskekonkurransene. Jeg likte måten dette ble gjennomført på i Akershus i 2020, der man ikke har så strenge regler som i de nasjonale klassene til flaskestørrelser. Jeg flasker mest på 0,33, og skulle gjerne kunne levert den størrelsen om jeg har øltyper som passer konkurransen.
 
Spennende. Gleder meg til å høre mer om reglene for flaskekonkurransene. Jeg likte måten dette ble gjennomført på i Akershus i 2020, der man ikke har så strenge regler som i de nasjonale klassene til flaskestørrelser. Jeg flasker mest på 0,33, og skulle gjerne kunne levert den størrelsen om jeg har øltyper som passer konkurransen.
Vi pleier ikke å være så strenge :)
Her er fra flaskekonkurransen før jul:
Det skal leveres inn minst 1 liter i minst 2 beholdere til bedømming.

O.
 
Tilbake
Topp