Basic Brewing podcastene i videoformat går tilbake til 2006 tror jeg og er veldig morsomme - hjemmelaget til tusen og ganske charmerende. De funker fint i iTunes/iPod/Phone og er daglig til stor glede for minst en passasjer med iPhone på Gjøvikbanen
Har vore på utkikk etter øl å klone, men dei som har vore til nå på CYBI er ikkje meg bekjent tilgjengelig i Norge. Men plutselig er det to øl frå Nøggni-a. Supert, skal klone porteren og #100. Det blir sikker ein utfordring å få utgjæring frå 98 OG ti 18 FG, ellers virket oppskriftene greie. Einaste ulempen er at ein ikkje kan delta i NM med dei (lite teit å vinne med oppskrift frå Nøggni-a når førstepremien er å få ølet brygget der da he he).
Eg ser også fram til den nye boka om gjær frå Jamil.
James Spencer i Basic Brewing har lært seg å uttale Nøgne Ø, og intervjuer Jan Halvor Fjeld om brygging, Speidel, Two Captains og Nøgne Ø i siste sending av Basic Brewing Radio:
http://itunes.apple.com/no/podcast/04-21-11-jan-halvor-fjeld/id75092679?i=93296864
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.