Det er et argument som jeg kan skjønne og er enig i, men det er ikke verd 700,- på noe så primitivt som en CO2 flaske.I tillegg er jeg villig til å betale en god del for den servicen og sikkerheten bryggerbutikkene yter når ting går i stykker.
Det er et argument som jeg kan skjønne og er enig i, men det er ikke verd 700,- på noe så primitivt som en CO2 flaske.I tillegg er jeg villig til å betale en god del for den servicen og sikkerheten bryggerbutikkene yter når ting går i stykker.
Biltema har en co2pumpe for sykler til 16(?)g patroner. Funker som bare det. Billig regulatorløsning, relativt dyr gass. Dog...man får små patroner temmelig rimelig på ebay..
Hvordan koblet du CO2pumpa til cornelius? Finner ikke overgang som passer...Biltema har en co2pumpe for sykler til 16(?)g patroner. Funker som bare det. Billig regulatorløsning, relativt dyr gass. Dog...man får små patroner temmelig rimelig på ebay..
Supert. Tusen takkVentiladapter nr 3 fra venstre, 5 cm biltemaslange, over på en gass inn hurtogkobling til cornyfatet. Lagd på 3 min.
Ventiladapter nr 3 fra venstre, 5 cm biltemaslange, over på en gass inn hurtogkobling til cornyfatet. Lagd på 3 min.
http://biltema.no/no/Fritid/Sykler/Tilbehor/Pumper/Ventiladaptere-270047/klarer ikke finne ne 3 fra venstre. Men skulle gjærne laget meg et ultraportabelt oppsett. Orker du å linke til adapteret?
--
Nei flaskene kjøper jeg ombygd hos en brannvernkar. Ca 900-1000 for ferdig trykktesta og fyllt 6kgsflaske.
Disse er uten gjenger, og nederst på siden står det "OBS. Passer ikke til "Ut på Tur" Co2 disp. for Corneliusfat"