Pumpeløsning til BB30 fra ølbrygging.no

Sendte mail til selger for å høre, men han virker ikke overivrig på å svare. En ukes to siden jeg sendte mail, men har ikke fått noe svar enda.
 
leander skrev:
Sendte mail til selger for å høre, men han virker ikke overivrig på å svare. En ukes to siden jeg sendte mail, men har ikke fått noe svar enda.

Da tror jeg du må prøve igjen. Det har vært en del trøbbel med nettløsningen hos oss i det siste så det er kanskje grunnen til at vi ikke har mottatt mail fra deg.
 
Da er nok mail-løsninga til Per Inge fiksa, for nå fikk jeg svar med en gang. Det er bra. Her er svaret angående varme og pumpa:
"Pumpa er sertifisert for 110 grader. Allikevel har vi nå fått tilbakemeldinger om at siden den er montert i en boks så kan det hende den ikke takler så høye temperaturer allikevel."

Si ifra hvordan det går om du tør å prøve da Eriki. Kanskje demontere hele pumpa, da burde det funke?
 
Nå har jeg bare rukket å forsøke dette med en gang, men jeg lot kjøler'n få virke ned til 85 grader før jeg startet pumpa. Det funket det i hvert fall. Og om den er sertifisert til 110 grader så skal jeg jammen teste den fra ennå høyere temperatur neste gang.
 
Eirik Indregård skrev:
Nå har jeg bare rukket å forsøke dette med en gang, men jeg lot kjøler'n få virke ned til 85 grader før jeg startet pumpa. Det funket det i hvert fall. Og om den er sertifisert til 110 grader så skal jeg jammen teste den fra ennå høyere temperatur neste gang.

Gjer det med forsiktigheit sidan Per Inge, i e-posten til Leander, vel har gått litt vekk frå den sertifiseringa. Lykke til!
 
Tilbake
Topp