Regulator for flere fat

Og ikke minst se hva de forskjellige tar i frakt til Norge. Jeg har bestilt fra kegworks, men synes frakten blir veldig dyr. Tror nok de tar seg en god fortjeneste på den også, dessverre.
Jeg var iferd med å få pengene mine igjen fra kegkits, men Tom sa at en annen nordmann hadde kansellert sin ordre. Da røyk alle hans penger fra paypal kontoen. Espen?????
Her går det fra hånd til munn hos kegkits. Styr unna!
Jeg skal til Asker i morgen. Tenkte å besøke Crekon for å sjekke hva de har.
 
Jeg kansellerte ordren og pengene var allerede trukket fra konto. Siden det var mindre enn 45 dager siden kjøp så opprettet jeg en sak hos Paypal. Etter ca en uke var pengene tilbake. (Puh! Var litt stressa etterhvert...) Det er ikke annet å si enn at denne butikken bør man styre laaangt unna...

Har kontaktet beveragefactory.com for å høre om de kan sende til Europa.

Kegworks så i utgangspunktet bra ut, men da jeg valgte Norge så steg prisene med mer enn hva mva skulle tilsi. Har ikke kommet så langt at jeg har sjekket fraktprisen ennå.

Noen som har andre forslag? Trenger 3 stk andre-trinns regulatorer (1, 1, 3), 5 stk Perlick kraner samt slanger og koblinger.
 
Var innom Crekon i dag.
Han tar 650 for regulator med et uttak, og 1350 for to uttak med eget manometer på hvert uttak. Moms kommer i tillegg til disse prisene.  Så veldig solid og ordentlig ut.
TESS skrur sammmen en manifold med fem uttak for drøyt 800. Eller man kan skru sammen noe sjøl fra deler fra Biltema. Mener det er nevnt i en tidligere tråd.
 
EspenL skrev:
Kegworks så i utgangspunktet bra ut, men da jeg valgte Norge så steg prisene med mer enn hva mva skulle tilsi. Har ikke kommet så langt at jeg har sjekket fraktprisen ennå.

Fikk dette svaret på spørsmål om hvorfor:

Hey Sammy,

Included in the overall cost of products and services for an international
order consist of VAT, Duties, Taxes and Customs Brokerage fees.
 
Hmm. Det er mulig at de har rett siden jeg ikke vet hvor mye "brokerage fees" er. Men vi har jo ikke toll på varene, og brokerage fee skulle jo bare vert et fast påslag....

Noen som har erfaring med hvor dyrt det blir å bruke jet-carrier? Ingen store deler (ie, kjeler)
 
Kjøpte regulator med fire utganger på BakkeBrygg i Trondheim i dag, 1000 kr blank.
 

Vedlegg

  • DSC_0047.jpg
    DSC_0047.jpg
    666,9 KB · Sett: 403
[quote author=laha]
Kjøpte regulator med fire utganger på BakkeBrygg i Trondheim i dag, 1000 kr blank.
[/quote]


1000??? er ikke det den samme bryggselv tar over det dobbelte for? Bakkebrygg here I come så fort webshopen er klar!
 
Må være feilpriset. Bakke brygg får, så vidt jeg vet, alle varene gjennom petit og der koster den nesten 2300,-

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Arild Sørheim skrev:
Må være feilpriset. Bakke brygg får, så vidt jeg vet, alle varene gjennom petit og der koster den nesten 2300,-

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Så sannelig. Petit tar 2280 for den ja, virker å være samme regulator også. Spørs om det ikke er feilprising ja..
 
Martin E skrev:
Denne funket som jern for å gjøre amerikansk regulator til norsk: http://www.weldability-sif.com/pages/view_product.asp?product_string=DACO2NUT. Rask levering og billig. :)

Takk for tips! Da er tre slike bestilt  :)

Ender til slutt med å bestille fra MoreBeer. Gahr nevnte at en av klokkene han mottok ikke virket, og MoreBeer sendte da ny vederlagsfritt. Dersom jeg bestiller fra Kegconnection med JetCarrier så må jeg nok betale evt shipping om igjen selv om noe er galt. Så da velger vi MoreBeer selv om de ikke er billigst :) (Og så hjelper det jo litt at jeg kunne slenge med en autosparge og et par andre ting på samme kjøpet :)  )
 
Jeg satser på å kjøpe slange her hjemme. Biltema burde funke så lenge det bare er gass. Er det primær eller sekundærregulator du skal ha?
 
Eneste gass-slange jeg har funnet hos MoreBeer er ferdig montert slange med kobling til fat. Den er 5/16" ID.
http://morebeer.com/products/gas-tubing-assembly.html

Jeg regner med at slangeniplene på regularorene er enten 1/4" eller 5/16". Er det noen som vet?

Hvis det er 1/4" (6.25mm) så tenker jeg at 6mm trykkluftlsange fra biltema burde passe. Dersom det er 6/15" (7.93mm) ID så er jeg usikker. Biltema har ikke dimensjoner på trykkluftslange mellom 6mm og 9mm.

Men ser at bryggselv.no har 8mm trykkslange.
 
Tilbake
Topp