4 way CO 2 regulator fra Kegkits

Bestilte varer for rundt $300 fra kegkits 27.12, har sendt han 1 mail i uka siden 15 januar om hvor det ble av varene, de mailene svarte han ikke på. Men fikk mail fra han i dag og han skrev att han hadde vært opptatt med og rydde opp rotet siden november. Men varene er nå på vei og jeg har fått sporingsnummeret. Nå gjenstår det bare og se hvordan utstyret ser ut når jeg får det og hvor lang tid USPS bruker på og få det til Norge.

Liten oppdatering siden sist:

Jeg truet med å kanssellere ordren om jeg ikke fikk sporingsnummer innen en gitt dato. Fikk tilbakemelding fra han to dager før, at han sendte det han hadde til meg og ville ettersende det som manglet. Han forklarte at det var trøbbel med leveringer ettet stormen i November.

Fikk sendingsnummer av han og en megetstor beklagelse. To dager etterpå fikk jeg det andre sendingsnummeret.

Hentet første pakke i dag, og det meste var der, bortsett fra to driptrays.

Det tok sin tid dette. Sendingen har stått mye stille. Det tok ca 18 dager fra det var sendt fra USA til det ankom Norge. Siste sending har ikke ankommet enda.

Tilsammen har det gått snart 8 uker. Litt lenge å vente, men sparte ganske mye i forhold til andre butikker i USA.

Handle derfra igjen? Kanskje...

Tilbake
Topp