4 way CO 2 regulator fra Kegkits

Blir enda mer nervøs når jeg googler på navn og firmanavn og innser at jeg burde googlet det før jeg bestilte. Massevis av folk som har betalt uten å få varer. Men, kun fra årene 2008 - 2010. For de siste to årene finner jeg ingen klager. Jeg har betalt med kredittkort via paypal og håper det går greit å få refundert beløpet.
 
Haugis skrev:
Jeg gir han sjanse til romjula. Hvis ikke kansellerer jeg ordren.
Larzan skrev:
Blir enda mer nervøs når jeg googler på navn og firmanavn og innser at jeg burde googlet det før jeg bestilte. Massevis av folk som har betalt uten å få varer. Men, kun fra årene 2008 - 2010. For de siste to årene finner jeg ingen klager. Jeg har betalt med kredittkort via paypal og håper det går greit å få refundert beløpet.

Sendte denne mailen til kegkits tidligere i dag for og sjekke om når jeg kunne få varene. 2 timer etter fikk jeg dette svaret fra han.

Jan,



We have everything you listed in stock but time to ship will be at least one week, maybe two. We are very late on all large regulator sets because our regulator parts manufacturer was shut down by the storm that hit NY City early November. We are a small company who custom builds & tests all of our regulators from parts.



Once shipped typical shipping time is 6 – 10 days providing your order does not get stuck in Norway customs.



Thanks, Tom Hargrave

www.stir-plate.com

www.towercooler.com

www.kegkits.com

www.grow-sun.com








Hi Tom,



Do you have these products in stock, and what are the approximately delivery time one these products below to Norway:



1 PC: JO60-H4-K44BC
  http://www.kegkits.com/Merchant2/me...uct_Code=JO60-H4-K44BC&Category_Code=WMReg-4


2 PC: BarbStem-10

http://www.kegkits.com/Merchant2/me...Product_Code=BarbStem-10&Category_Code=SSFG 



1 PC: W-20-12
http://www.kegkits.com/Merchant2/me...de=W&Product_Code=W-20-12&Category_Code=SSFG


34 feet: 14-0307-00
  http://www.kegkits.com/Merchant2/me...W&Product_Code=14-0307-00&Category_Code=HOSE




2 PC: 133-706R-12                                                                                                                                                                        http://www.kegkits.com/Merchant2/me...&Product_Code=133-706R-12&Category_Code=HOSE






1 PC: 140-706R-12

http://www.kegkits.com/Merchant2/me...&Product_Code=140-706R-12&Category_Code=HOSE




Best Regards



Jan Vadoey
 
Da han ikke hadde sendt noe 45 dager etter at han tok betaling kanselerte jeg bestillingen. Det gikk noen får dager så ble beløpet refundert.
 
larstore skrev:
Er også på utkikk etter regulator, men trudde USA brukte andre gjengetyper enn oss?


LT

Helt korrekt, men kegkits sender deg automatisk euroutgaven når du har adresse i Europa.
Om det frister å bestille derfra etter å ha lest denne tråden, må du nesten vurdere selv. Jeg har bestilt derfra 3 ganger. Alt har kommet, men det tar lang tid.
 
Larzan skrev:
Jeg har betalt med kredittkort via paypal og håper det går greit å få refundert beløpet.

Min erfaring er at paypal betaler tilbake pengene uten noen flere spørsmål så lenge selger ikke dokumenterer at varen er levert. Har selv gjort dette tre ganger etter 650+ gjennomførte ebaykjøp.
 
Jeg kan jo komme med min erfaring.

Det tok tid. Laaaaang tid! (Bestillte 3. november, fikk pakkene i går og i dag).
Men, all over, så handler jeg gjerne der igjen. Gode priser, bra utvalg, og så langt har alt virket som bra kvalitet.

Han skal også ha for å være grei. Han manglet fortsatt deler til et 4-veis manifold, og sendte mail om det (type lillejuleaften). Jeg spurte om oppgradering til 4-veis sekundærregulator (manometer på alle ut), og han fiksa den oppgraderingen gratis siden jeg hadde ventet så lenge. Det var nesten 110 dollar oppgradering han fikset uten noe mellomlegg.

Det er greit at man har problemer. Han burde bli bedre på å svare på mail, men totalinntrykket mitt er fortsatt bra, så så sant noe ikke haster handler jeg gjerne der igjen.

Nå er alt ferdig bygd, med 4 fat i kjøleskapet, og 4 Perlic i døra, samt ekstra CO2-slange utenfor for div bruk. Bilder havner vel i kegerator-tråden etterhvert :)

Du verden hvor fort ting baller på seg. Satte første batch i september, og nå er batch 18 ferdig, kegerator i stua, og 13 fat i leiligheten (noen av de tilhører min medbrygger).
 
Kan ikke si at jeg har mye til overs for denne nettbutikken lenger. Har prøvd å nå vedkommende med mailer siden romjula, men ikke fått svar enda. Han fikk frist på seg til i morgen på å fremvise sporingsnummer. Ser dessverre ut som ordren kanselleres og må handle fra andre nettbutikker. Er det noen som har noen trygge anbefalinger?
 
Noen som har tips til andre (trygge) steder å kjøpe tilsvarende utstyr? Det jeg bestilte (og kansellerte) hos kegkits var 6-way CO2 regulator og T-formet tappetårn med 6 perlick-kraner med tilhørende slanger og koblinger.
 
Jeg fikk varene mine fra kegkits igår. Det tok kun 5 uker denne gang. Må være ny rekord.
Kegkits sendte varene etter kun fire dager. Resten av tiden har US Postal Service brukt på å få pakken til Norge. Har fulgt pakken med sporingsnummer. Mesteparten av tiden har pakken ligget på deres internasjonale lager i Florida. Kanskje de venter til containeren er full?
Nå skal det også sies at dette var en liten ordre på rundt 200 daler.
 
Ketil skrev:
Jeg fikk varene mine fra kegkits igår. Det tok kun 5 uker denne gang. Må være ny rekord.
Kegkits sendte varene etter kun fire dager. Resten av tiden har US Postal Service brukt på å få pakken til Norge. Har fulgt pakken med sporingsnummer. Mesteparten av tiden har pakken ligget på deres internasjonale lager i Florida. Kanskje de venter til containeren er full?
Nå skal det også sies at dette var en liten ordre på rundt 200 daler.

Ja, han sa han prioriterte småordrer og satte store ordrer bakerst i køen. Han mistet to gode kunder på den måten.
 
Eg bestilte også ein 3veis regulator fra de for 2-3veker siden, og den har kommet fram, har ikkje vore hima, så eg har ikkje fått sjekket at eg har fått det eg
bestilte da..  :jaha:  men det tok ikkje mange dagene før sporingsnummeret dukket opp.

Litt mot normalt å prioritere småordrer da...
 
Tilbake
Topp