Jeg kan jo komme med min erfaring.
Det tok tid. Laaaaang tid! (Bestillte 3. november, fikk pakkene i går og i dag).
Men, all over, så handler jeg gjerne der igjen. Gode priser, bra utvalg, og så langt har alt virket som bra kvalitet.
Han skal også ha for å være grei. Han manglet fortsatt deler til et 4-veis manifold, og sendte mail om det (type lillejuleaften). Jeg spurte om oppgradering til 4-veis sekundærregulator (manometer på alle ut), og han fiksa den oppgraderingen gratis siden jeg hadde ventet så lenge. Det var nesten 110 dollar oppgradering han fikset uten noe mellomlegg.
Det er greit at man har problemer. Han burde bli bedre på å svare på mail, men totalinntrykket mitt er fortsatt bra, så så sant noe ikke haster handler jeg gjerne der igjen.
Nå er alt ferdig bygd, med 4 fat i kjøleskapet, og 4 Perlic i døra, samt ekstra CO2-slange utenfor for div bruk. Bilder havner vel i kegerator-tråden etterhvert
Du verden hvor fort ting baller på seg. Satte første batch i september, og nå er batch 18 ferdig, kegerator i stua, og 13 fat i leiligheten (noen av de tilhører min medbrygger).