regulator på utsiden av kjøleskap med CO2 tanken inni

Hei.
Til nå har jeg hatt co2 tanken med manometer i kjøleskapet, men har litt lyst til å ha manometeret på utsiden festet til kjøleskapet med tanken inni.
Har ikke klart å finne utstyr og er usikker på om det er mulig eller lurt.
Oppsett: co2tank-slangenippel-slange-slangenippel-manometer og ut derfra igjen med slange til tankene. Evt. mellomledd.
Har ikke klart å finne størrelser på gjenger og slikt dessverre.
Fant det her som ser greit ut, men USA kjører kanskje med andre størrelser enn oss?

Noen som har tanker rundt dette, evt. noen info på størrelser og utstyr jeg trenger?
 
Husk at du her snakker om høgt trykk, pass på at du får slange som er berekna for det!
 
Får høre med de som kan det. Kan evt. bli billigere å bare kjøpe ny flaske som passer i kjøleskapet med regulator, men hadde vært gøy å få til
 
Hvorfor ikke har flaske og regulator utenfor kjøleskapet og bare slang inne?
 
Sist redigert:
Har lyst å ha kjøleskapet i stua og da vil jeg gjerne ikke ha tanken utenfor. Syns ikke det ser like bra ut, enda det ikke ser helt bra ut med et kjøleskap i stua heller.
 
Har lyst å ha kjøleskapet i stua og da vil jeg gjerne ikke ha tanken utenfor. Syns ikke det ser like bra ut, enda det ikke ser helt bra ut med et kjøleskap i stua heller.
Du kan sikkert finne/bygge en liten kasse å hjemme det i....!? Det er det jeg ville gjort.... Men du er ikke jeg og jeg er ikke deg, lol.
 
Vet det finnes regulator med slange tilkobling til flasken. Hadde en slik selv for noen måneder siden. Hadde en meter lang slange mellom flaske og regulator.
 
Tilbake
Topp