Roasted barley - vil du ha ein kilo?

Hei folkens, eg fekk ein heil sekk Warminster Roasted Barley på kjøpet då eg handla anna malt i Valdres. Sjølv med ambisiøse porterplanar vil sekken vara i 78 år, og eg har litt begrensa lagringsplass. Nokon som har lyst på litt? Ta med posar og spann og kom og hent! Eg har ikkje tenkt å forlanga pengar.
 
hvor i valdres handlet du?
skulle jeg få lyst til å prøve noe slikt, så er det jo kort vei fra biri til valdres, maks 2 timer i bil.
 
Restane frå små vesen. Viss du ikkje har ærend på desse kantar er det gjerne vel så greitt å få tak i noko der borte. Mange kjøper sikkert mykje meir av dette stoffet enn dei brukar, kostar lite og nokre hundre gram i kvart brygg gjer ikkje så hardt innhogg i ein vaksen pose.
 
HEi

Jeg har en Tørr Stout på trappene - så jeg er meget interessert i litt Roast.
Mulig?

mvh
Tormod Gjersvold
93048488
 
Berre kom og hent. Bur oppforbi Rimi på Avaldsnes. Du rundar bygningen på nordsida, så er det hardt venstre mellom to rekkjer og førti meter å gå. Første og einaste leilegheit på høgre sida. Eller berre ring toogfemti 228878 eller femognitti 752169.
 
Ingef skrev:
Sjølv med ambisiøse porterplanar vil sekken vara i 78 år

Hahaha!! ;D
Jeg kjøpte en kilo Roasted Barley for et år siden og har mesteparten fortsatt! Bør jeg ta det som et hint om at jeg må brygge mer porter/stout?
 
Jepp. Og når du er tom for RB om fem år så er det berre å komma og henta meir. Hadde eg kunna køyrt til Valdres sjølv så hadde eg spurt fint om eg kunne ha teke med meg berre nokre nevar. Men eg måtte få bror min til å køyra, og han klarar ikkje å sei neitakk til noko som er gratis...
 
Tilbake
Topp