erikraude
Norbrygg-medlem
Nei, det var perfekt! Takk for info, jeg har et helt lager å bytte inn.Det vanlige, hos Rusta. Bør vel kanskje slutte å poste dette som et tilbud, er vel mer vanlig pris hos de.
Vis vedlegget 76252
Nei, det var perfekt! Takk for info, jeg har et helt lager å bytte inn.Det vanlige, hos Rusta. Bør vel kanskje slutte å poste dette som et tilbud, er vel mer vanlig pris hos de.
Vis vedlegget 76252
Ta med deg en venn, om du har flere enn 5 patroner som skal byttes.Nei, det var perfekt! Takk for info, jeg har et helt lager å bytte inn.
Er det grense på 5 pr kunde?Ta med deg en venn, om du har flere enn 5 patroner som skal byttes.
Ja, 5 per husholdning, så vennen må ikke være for nær hellerEr det grense på 5 pr kunde?
Ser ikke det noe sted i annonsen?Ja, 5 per husholdning, så vennen må ikke være for nær heller![]()
Der står det, ja. Finner det ikke på nettsida: https://www.rusta.com/nb-no/hjem-og.../kullsyremaskiner/refill-kullsyrepatron-425-gVis vedlegget 76253jeg må innrømme jeg ikke har sett annonsen. Tok det ut fra dette bildet.
Ikke hos Byggmax. Bytta 7 stk sistJa, 5 per husholdning, så vennen må ikke være for nær heller![]()
Maks 5 var tilbudet hos Rusta. Byggmax har fast «lavpris» og ingen begrensning i så måteIkke hos Byggmax. Bytta 7 stk sist
Det er ikke et Norsk bryggeri som gir seg. Anlegget står i Vilnius. Den er sist redigert 09.03.2025. Så de har nok gitt seg for en stund siden.Varp? Jeg vet ikke, men hvilket bryggeri er det som gir seg nå?
![]()
FLECKS Brauhaus Technik mikrobryggeri 10 HL/brygg | FINN-torget
FLECKS Brauhaus Technik mikrobryggeri 10 HL/brygg med nøkkelferdig drikkutstyr for ølproduksjon. Kapasitet 1000 l per brygg, inntil 200.000 l per år. Egnet forwww.finn.no
De skal vel selge ut lageret før den nye versjonen kommer
Tenkte akkurat det samme når jeg så det var salg, det er noen fine forbedringer på den nye.De skal vel selge ut lageret før den nye versjonen kommer
Men samtidig er Fermzilla all rounder med trykksett og overtrykksventil til drøyt 800 en fin prisTenkte akkurat det samme når jeg så det var salg, det er noen fine forbedringer på den nye.