Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Noen som har kjennskap til denne mottrykksfylleren. Virker som den er helt idiotsikker ?!

Ligner på et par andre fyllere som fungerer på samme måte.



Jeg bruker to Pegas og er godt fornøyd med dem. Har fylt flasker fra tre fat nå i helga, både bjørnunger, longneck, noen murere og større flasker også. Jeg må bytte adapter for å tilpasse til forskjellige flasker, det ser det ut til at man ikke behøver med denne nye, det kan være kjekt. Og så er det denne "magic button" som er set-and-forget. På mine må jeg åpne og tilpasse flowen for hver flaske. Er usikker på om iBoel også har denne muligheten @Kloakk ?
 
Ligner på et par andre fyllere som fungerer på samme måte.



Jeg bruker to Pegas og er godt fornøyd med dem. Har fylt flasker fra tre fat nå i helga, både bjørnunger, longneck, noen murere og større flasker også. Jeg må bytte adapter for å tilpasse til forskjellige flasker, det ser det ut til at man ikke behøver med denne nye, det kan være kjekt. Og så er det denne "magic button" som er set-and-forget. På mine må jeg åpne og tilpasse flowen for hver flaske. Er usikker på om iBoel også har denne muligheten @Kloakk ?
Jeg er kjempefornøyd med iTap, men nei det er ingen "magisk knapp" på den heller, så flyt ventilen må åpnes og stenges for hver gang man skal fjerne O2 fra flasken og hver gang man skal starte og stoppe fyllingen.
 
Jula er vel blandt de rimeligste på kjøp uten innbytte.
Vis vedlegget 66800
Det er et bedre tilbud, men kun på lager i 3 varehus. Haugesund ett av disse :cool:

Forøvrig tar Europris 120,- i pant.
Wassermax koster 60,- der. Blir totalt 180,-

Er uansett å bare shoppe rundt og sjekke.
 

2 sekker med frakt 1191,- En mellomting av pilsner og pale malt. Kan jo brukes til det meste da vel ?
Det er faktisk rimeligere å bestille 1 sekk enn 2.

1000006299.jpg

Da kan du ta med litt forskjellig annet f.eks. litt spesialmalt eller humle.

F.eks fantastiske Sultana

Teste Sabro lupomax dersom du ikke allerede har gjort det.

Du kan sikre deg til Lallemand Köln før de forsvinner helt.

Vipps så har du handlet for mer enn du planla.
 
Tilbake
Topp