Sandefjord og omegn...

På Larvik Mikrobryggeri skjer det at noen av mine kolleger og jeg har lønnings-øl, selv om det er nesten to uker siden lønning. Vi har bestilt ølsmaking med foredrag som lukket gruppe.
For de som lurer på hva ellers som skjer i Larvik den 21. mars, legger jeg ved følgende link:
http://www.bolgenkulturhus.no/event/?event=26236
 
Stiflasund skrev:
Da har vi snakket litt sammen og inviterer til bryggelaug fredag 21.mars kl.19.00 i Sandefjord.
Påmelding på mailadr.: jobb14@hotmail.com  innen 19.mars. Dere vil ved påmelding få nærmere info om sted.
Vi ordner enkel fingermat. Moro hvis alle tar med smaksprøver på øl:)
Håper vi sees!

Mvh Stiflasund bryggeri


Hei igjen! Vi ser at det er mange som skal på et annet arrangement den 21 mars. Håper at de som ikke skal dette tar en tur til Stiflasund bryggeri på Østerøya i Sandefjord for en prat! Fint om de som er interreserte sender en mail om de kommer :)
 
Stiflasund skrev:
Stiflasund skrev:
Da har vi snakket litt sammen og inviterer til bryggelaug fredag 21.mars kl.19.00 i Sandefjord.
Påmelding på mailadr.: jobb14@hotmail.com  innen 19.mars. Dere vil ved påmelding få nærmere info om sted.
Vi ordner enkel fingermat. Moro hvis alle tar med smaksprøver på øl:)
Håper vi sees!

Mvh Stiflasund bryggeri


Hei igjen! Vi ser at det er mange som skal på et annet arrangement den 21 mars. Håper at de som ikke skal dette tar en tur til Stiflasund bryggeri på Østerøya i Sandefjord for en prat! Fint om de som er interreserte sender en mail om de kommer :)


Jeg forsøker å skaffe barnevakt... men ser ikke lyst ut.. Men om jeg får det til vil jeg sende mail. Det ble nok noe for kort frist for de fleste her vil jeg tro. Men det er et veldig bra initativ!
 
Det ble litt kort frist ja.. Men det blir nok ikke siste laug! Vi kan ha en dialog senere om en dato som kan passe best for flest mulig :)
 
For min del så var det omtrent eneste helg det ikke passer, så jeg kommer gjerne neste gang :)
 
Kjedelig da..
Håper det passer bedre neste gang for meg og alle andre.. Vi bør kunne klare å samle en god gjeng!
 
Hei,

Jeg laget for et år siden gruppen Sandefjord Haandbryggerlaug på facebook https://www.facebook.com/groups/617176708299240/

Vi var i starten bare noen bekjente, men det kommer stadig noen nye medlemmer (26 pdd) og det er plass til flere!
Facebook er kanskje en litt lettere kanal å formidle treff, samkjøp osv, så jeg håper å se flere av de som er i Sandefjord og omegn der framover!
 
Hei
Jeg bor i Larvik og begynte å brygge i vinter.
Har sendt forespørsel om å bli med i Facebook gruppen.
Har laget drikkbart øl, men savner et miljø for diskusjon og læring.
 
Er det noen av dere fra Vestfold som skal inn på Haandbryggeriet 24? Hadde jo vært en fin mulighet til en uformell prat.
 
Ser at det er flere hjemmebryggere i området. Både gamle travere og helt nye. Kan alle i nærheten av Sandefjord gi lyd fra seg her.
Hvis interessen er tilstede hadde det vært fint om vi kunne etablert et nettverk, på sikt evt. et bryggerlaug.
Så medbryggere i Sandefjord og omegn...
Gi lyd fra dere:)
Ny brygger av året fra SF
 
Da er Sandefjord Bryggerlaug offisielt stiftet!
Vi har åpnet for innmelding, og har foreløpig 43 registrerte medlemmer.
Finn oss på Facebook, eller send meg en pm.

Tomas
Sandefjord Bryggerlaug
 
  • Like
Reaksjoner: Owe
Hei!

Vi er en stadig voksende gjeng som i de siste 2 årene har hatt en Facebook gruppe der vi har diskutert, hjulpet hverandre og hatt treff. Dette har etterhvert utviklet seg og vi er i dag 165medlemmer i gruppen.
Derfor har vi nå tatt steget ut til å registrere foreningen Sandefjord Bryggerlaug i frivillighetsregisteret (venter på endelig svar)
Målet er å få økt aktivitet med konkurranser, publikumsfavoritt, samlinger, kurs, rabattavtaler osv.
Hver første torsdag i mnd er et treff der vi enten samles hjemme hos en av oss, på jahres, på Brygghuset eller arrangerer noe gøy med øl.

Vi åpnet for registrering for 10 dager siden (21/07/15) og er allerede 45 medlemmer fra Horten til Stavern.
Vi ønsker med dette å nå flere av dere!

Lurer du på noe så send oss en mail på sandefjordbryggerlaug og bli med oss på facebook https://www.facebook.com/groups/617176708299240/

Flyer4.jpg
 
Sist redigert:
  • Like
Reaksjoner: Owe
Tilbake
Topp