• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selges Igloo eller lignende kjølebag i Stavanger-området?

Treig

Norbrygg-medlem
Har falt pladask for meske-karet mitt og lurer på om det selges slike kjøle-bokser (Igloo 48liter og oppover) i Stavanger-regionen?
-blir for dumt å betale 500 i porto fra Sørlandet

Disse boksene er jo geniale for alt fra camping til pilsing på terassen!

Treig

Hei,

Det er en stund siden du la ut denne - men jeg har en helt ny Igloo 34 ltr (brukt 2 ganger) med bunnmanifold og overrisling i syrefast SS316L. Bor på Austre Åmøy på utsiden av Stavanger. Selges på grunn av 3-fotssyken og oppgradering til større bryggesett.. Du kan få det for 600,-...

Stian

Bryggselv.no har 34L - 89L og du kan få frakfritt til stavanger hvis du bruker fellespall :)

Stian; 34l er litt lite.
Ja nå som Stavanger-pallen er på plass er det jo lettere ja.. den var ikke kommet da jeg postet første gang

34L er jo ikke lite, passer bra til det meste av brygg på ca 25L, jeg klarte å plassere 9kg malt i min. Men har selv oppgradert til en større nettopp for den har sine begrensninger. Men praktisk størrelse og lett å håndtere og rengjøre og slikt.

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2

Igloo i div. størrelser selges på Jama Marina på Hillevåg  :skitbra:
http://www.jamamarina.no/hjem (De har den ikke i nettbutikken)

Bruker dette selv, har en 40qt. Den er alt for liten, så dersom du skal ha deg en, gå for større size. Gjerne en med rundt 60-70liter kapasitet :)
Til info passer min akkurat til 13-14kg malt, men da har man meske som tar borti lokket når du legger det ned.

Tilbake
Topp