Har falt pladask for meske-karet mitt og lurer på om det selges slike kjøle-bokser (Igloo 48liter og oppover) i Stavanger-regionen?
-blir for dumt å betale 500 i porto fra Sørlandet
Disse boksene er jo geniale for alt fra camping til pilsing på terassen!
Det er en stund siden du la ut denne - men jeg har en helt ny Igloo 34 ltr (brukt 2 ganger) med bunnmanifold og overrisling i syrefast SS316L. Bor på Austre Åmøy på utsiden av Stavanger. Selges på grunn av 3-fotssyken og oppgradering til større bryggesett.. Du kan få det for 600,-...
34L er jo ikke lite, passer bra til det meste av brygg på ca 25L, jeg klarte å plassere 9kg malt i min. Men har selv oppgradert til en større nettopp for den har sine begrensninger. Men praktisk størrelse og lett å håndtere og rengjøre og slikt.
Igloo i div. størrelser selges på Jama Marina på Hillevåg :skitbra: http://www.jamamarina.no/hjem
(De har den ikke i nettbutikken)
Bruker dette selv, har en 40qt. Den er alt for liten, så dersom du skal ha deg en, gå for større size. Gjerne en med rundt 60-70liter kapasitet
Til info passer min akkurat til 13-14kg malt, men da har man meske som tar borti lokket når du legger det ned.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.