• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selges: Meskekjeler, pumpe, casoplate [Trondheim]

Da prøves det igjen.

Holder til i Trondheim, og selger helst til de som kan hente, men går med på å sende
dersom det ikke blir mulighet til å selge lokalt.


Sakene selges samtidig, dvs kan ikke selge fra meg delene før jeg har fått bud på iallefall kjelene.


36L tykkbunnet meskekjele fra bryggmaker, bare 1 år gammel, flott stand, 3 delt kran, termometer, falskbunn og dyppkjøler, dette selges for

HBO 3800,-



56L tykkbunnet Morebrew Meskekjele, bred kjel, fungerer utmerket til mesking, Påsveisede gjenger til medfølgende termometer og kran, enkel kran på denne, to-delt. enkelt å demontere og rense uten for mye arbeid. Følger også med en Kraftig fin falskbunn til denne.

HBO 3500,-



Speidelpumpe kjøpt fra Bryggmaker, snart 4mnd i mitt eie, 7-8 batchers bruk, flott tilstand, ingen problemer, regulerbar flow på pumpen 1-7 instillinger. maks flow 7L / min

HBO 1000,-


Caso Induksjonstopp i flott stand, 3500W fra bryggselv.

HBO 1900,-

Spørsmål ang priser sendes på pm, bud sendes i tråden alle linker til lignende utstyr er du heldig du
selv er kommet over, settes pris på at mann holder det for seg selv. ubetydelig for meg. :)

God handel!
 
Sist redigert:
Kjelene er den på midten, og den som står på casoplaten.

Glemte å legge ved i startinnlegget: 36L meskekjelen har også påmontert gjennomføring til resirk retur.

pumpen er den som ligger under bordet på ølkassen. enkel sak. kjøp den!
 

Vedlegg

  • bryggeoppsett.jpg
    bryggeoppsett.jpg
    72,1 KB · Sett: 128
Byr 1900 for induksjonstoppen. Kan hente i Trondheim.

Vurderer å ta med en kjele i samme slengen. Men ønsker å se før jeg legger in bud.
 
Da har Jogeir slått til på induksjonsplaten, budet er på 1900,-

Om flere vil bidra til en handel med en ivrig brygger som straks mister all mulighet til ekspansjon på en stund, pågrunn av den enorme gleden jeg har å medele dere, det at jeg blir far i september, og samboer med min bedre halvdel før dette at på til antageligvis kone snart og ;)

Legg inn bud, så er dere engler.

Det gir kanskje mer mening med prisene mine og da dette er sagt.

Senker HBO på 36L meskekjel med utstyr til 3500 om det frister noe mer.

Dere kan like så godt komme med bud under HBO og.. så får jeg vurdere om det holder til planlagt prosjekt når alt har fått bud.

Men så det er sagt: minimum på 56L er 3000,- :)

Minimum på 36L syns jeg er flott og rettferdig på 3500,- siden det er komplett foruten varmekilde.

Dette er flotte kjeler :) blanke og pene.
 
Det virker litt tamt om jernet her, det viktigste for meg er å selge er 36L kjelen, slår noen til på 3000,-? Da er den solgt på stedet uavhengig av resten av salgene.
 
Byr 4000,- for 36 l meskekjel med utstyr og Caso induksjonsplate. Hvis platen er solgt satser jeg heller på å justere min eksisterende løsning. Kan hente i Trondheim tidlig neste uke.
 
Byr 4000,- for 36 l meskekjel med utstyr og Caso induksjonsplate. Hvis platen er solgt satser jeg heller på å justere min eksisterende løsning. Kan hente i Trondheim tidlig neste uke.

Uaktuell pris desverre.

3000,- for kjelen og 2000,- platen dvs
5000,- NOK da er dette en deal. :)
 
Da det virker som at jeg ikke skal kunne få det jeg trenger for neste oppsett kan jeg ikke selge induksjonsplaten min likevel, men kan tilby 36L kjelen og pumpe om noen ønsker det.

sorry til alle håpende nok engang. Hard økonomisk situasjon, og tilsvarende strenge krav fra dere til salgspriser kan litt for dette, og mitt ønske om å fortsette å brygge øl.



Siste bud fra meg til den som vil
4000,- for 36l kjel med utstyr + pumpe.


om noen syns det er innafor..
 
Bilder av aktuell kjele. Camlocken fåes ikke med desverre.
 

Vedlegg

  • 20150331_172157.jpg
    20150331_172157.jpg
    209,6 KB · Sett: 56
  • 20150331_172037.jpg
    20150331_172037.jpg
    150,6 KB · Sett: 54
  • 20150331_172059.jpg
    20150331_172059.jpg
    84,8 KB · Sett: 55
  • 20150331_172043.jpg
    20150331_172043.jpg
    252,9 KB · Sett: 56
Tilbake
Topp