Takk. Går ned til ca 0,6. Får vel ikke så veldig mye maltsødme med miksen.
Forvirret Norbrygg-medlem I går kl 17:00 #4.001 Takk. Går ned til ca 0,6. Får vel ikke så veldig mye maltsødme med miksen.
Steinar Huneide Norbrygg-medlem I går kl 17:18 #4.002 loebrygg skrev: Og her er min Nøgne klon Klikk for å utvide... Det er kanskje robust porter eller noe sånt du har valgt der da.
loebrygg skrev: Og her er min Nøgne klon Klikk for å utvide... Det er kanskje robust porter eller noe sånt du har valgt der da.
loebrygg Norbrygg-medlem I går kl 17:19 #4.003 Steinar Huneide skrev: Det er kanskje robust porter eller noe sånt du har valgt der da. Klikk for å utvide... De kaller det så
Steinar Huneide skrev: Det er kanskje robust porter eller noe sånt du har valgt der da. Klikk for å utvide... De kaller det så
cjohansen Norbrygg-medlem I går kl 17:29 #4.004 Finn Berger skrev: Jeg er litt skeptisk til bu/gu fordi det er balansen som er viktig, og den avgjøres ikke bare av de to størrelsene. Klikk for å utvide... Jeg trodde hele poenget med BU:GU var at det er et mål på balansen?
Finn Berger skrev: Jeg er litt skeptisk til bu/gu fordi det er balansen som er viktig, og den avgjøres ikke bare av de to størrelsene. Klikk for å utvide... Jeg trodde hele poenget med BU:GU var at det er et mål på balansen?