IOY fra et RF-rør way back, så du kan kjøpe backupen min. Men jeg har bare en da, men har ikke festebraketten..Heisann. Har du et par Sestos ds1 PID-regulatorer liggende som du ikke bruker lengre så kjøper denne bryggeren i nød gjerne 2 stykker!
Mulig denne vil være aktuell? selv om den må bestilles og koster noen kroner mer. Ikke testet selv enda, men har bestilt en
Jeg har en ekstra festebrakett siden jeg har printet en integrert brakett i den ene versjonen min. Gidder ikke sende den, men du får den gratis ved en passende anledning.IOY fra et RF-rør way back, så du kan kjøpe backupen min. Men jeg har bare en da, men har ikke festebraketten..
Jeg har en ekstra festebrakett siden jeg har printet en integrert brakett i den ene versjonen min. Gidder ikke sende den, men du får den gratis ved en passende anledning.
Noe annet du trenger?
Ingenting er for salg, men man stiller opp for brygger som ber om hjelp
Det ble en kraftig de-hording når vi solgte huset og jeg flyttet i leilighet...Så, TVN på deg neste altså, siden du ikke avkreftet hoarding Den episoden ville jeg sett.
Jeg har mange [emoji4]
Kjøpte 5 i Haugesund, men trengte bare to av dem. Har lekt meg med litt forskjellig oppsett.
Før jeg lager min store løsning