SESTOS PID ON/OFF Manuell modus?

Hei!

Det er så lenge siden jeg har brukt disse sestos pid.

Av en eller annen grunn har jeg greid å slå av manuell mode (tror det heter det, da vi styrer elementent etter prosentvis effekt istedenfor etter temperatur).

Jeg tror jeg skal resette denne pid til fabrikkinnstilling og starte på nytt.

Er det noen som kan veilede meg frem til hvordan jeg aktiverer denne modusen og tar den i bruk? I kokekaret skal kun prosentstyring benyttes!

Håper noen som har dette i hodet og kan hjelpe, har prøvd ift til bruksanvisngen men får det ikke til.
 
Du har auto, manual og inhibit manual under en av instillingene. Det skal være å bare sette den til manual mode. Inhibit manual gjør at du ikke kan sette prosentvis.
 
OK, så riktig setting blir da:

run = 0 (manual)

hva med CtrL ? ON/OFF , PID og AUTOTUNE er options her. Er det bare jeg som blander begrepet og at denne skal stå på PID ?
 
PID for vanlig bruk. Autotune er jo som navnet tilsier. On/off tror jeg aldri jeg har brukt til noe.
 
411053A1-0A55-4B24-ACD4-96CA3181082D.jpeg Hjelp! En kompis har kjøpt et fett bryggeri, men en medfølgende sestos pid. Den er så langt jeg kan se autotunet. Problemet er at den ikke gir strøm til rommelsbacher platen som er koblet i stikket. Han har kjøpt pid,en ferdig koblet. Noen triks for at den skal gi strøm ut når du kobler til? Finnes det en Start knapp?
 
Vis vedlegget 36367 Hjelp! En kompis har kjøpt et fett bryggeri, men en medfølgende sestos pid. Den er så langt jeg kan se autotunet. Problemet er at den ikke gir strøm til rommelsbacher platen som er koblet i stikket. Han har kjøpt pid,en ferdig koblet. Noen triks for at den skal gi strøm ut når du kobler til? Finnes det en Start knapp?

Slik som den er på bildet der så gir den strøm. Det lyser i "out" led'en. Kanskje noen koblinger som må sjekkes. Og pumpa er forøvrig vendt feil vei, utløpet skal helst være over innløpet.
 
Tilbake
Topp