Silikonslange

Noen som hvet hvor man kan få kjøpt billig silikonslange?  jeg trenger ca 10meter.  Må tåle høy temp og være næringsmiddelgodkjent.
 
Billige siliconslager har jeg ikke hørt om. TESS er den sikre leverandøren, men stygga dyre for den som ikke har noen spesialavtale. En skal vite at de har mye å gå på, og jeg har erfart at ekspeditørene kan være svake for en hjemmebrygger som forteller om idretten sin.
 
oeng skrev:
Billigste jeg har funnet av gjennomsiktig silikon næringsmiddelgodkjent slange er her i landet hos AEO .
Detaljer: Codaklar silikon, 12.7x19.1mm, arb. trykk 1 bar, spreng. trykk 4 bar, leveres i 10m lengde, prisene varierer endel avhennig om kundeforhold (betalte noen-og-seksti-kr-meteren inkl. moms.  Ulempen er at du må kjøpe hele 10m lengder for å holde prisen nede.

PS. Som regel blir folk veldig hjelpsomme hvis man forklarer at dette er for ølbrygging, man kan av og til få spesialkunde rabatter....
 
Synes det høres veldi bra ut med 60,- meteren, betalte 4-500 for noen få meter.
Det du evt. ikke trenger er solgt videre på ett sekund, kanskje 2
 
Jeg har eget firma og jeg kan sikkert bruke det som verktøy for å få prisen ned.  Hva om jeg kjøper inn mere en jeg trenger og kansje noen andre ville ha en bit??
Isåfall hvor kan det lønne seg  å skjekke pris?
 
Maltbazaren i Danmark har greie priser på Silikon-slanger. Førvørig en butikk med spennende innhold: Sjekk: www.maltbazaren.dk
Den Danske momsen trekkes ifra for Norske kunder!
 
De har for tiden problemer med kalkulatoren sin, her er hva de skriver til meg i en email:

Regarding the shipping: We can ship to Norway with USPS shipping, which is much cheaper ($30-40USD) Unfortunately USPS changed their web code this year, so our site is not auto calculating for USPS until that gets fixed.
 
Pleier vanligvis å betale ca 40-50 $ i frakt for varer fra MoreBeer. 
For 10m med slange blir prisen omtrent den samme som å kjøpe den fra AEO, de har butikker over hele Norge.
 
Tilbake
Topp