Skaffe oksygentank i trondheim?

Jess! Gikk jo såklart tom for oksygen under tapping i går, og fant ut at verken jula eller felleskjøpet har de små tankene lik de bryggeland sine i sortimentene sine lengre..

Går det an å oppdrive en tank mann kan fylle på i trondheimsområdet eventuelt, finnes det forhandler i trondheimsområdet av disse småtankene eller lignende tanker? :)

Hva? De små tankene hos jula gjorde jo oksygen så tilgjengelig. Nedtur!

Utrolig nedtur, måtte sende bryggehjelper kompisen for å skaffe, da sa de på begge plasser det var ut av sortimentet :'( vet jo ikke personlig om det er 100% sant, men velger å stole på kompisen.

Kjøpte en flaske på Jula i Kristiansund for et par uker siden. På nettet står det at de skal ha i butikken i Trondheim også, og de har i nettbutikken...

Hvis man kjenner noen på sykehus e.l. er jo O2 på små bærbare flasker forbruksvare der, sikkert mulig å å låne i et nødsfall (uten at jeg har prøvd, har jula-flaske).

Kjøpte en flaske på Jula i Kristiansund for et par uker siden. På nettet står det at de skal ha i butikken i Trondheim også, og de har i nettbutikken...

Så det selv og nå, skal dra innom og sjekke den nærmeste som er tiller, lade skal ha full pupp. Kommer til å handle noen flasker for sikkerhets skyld nå uansett. :p inline oksygnerer nå, så går jo noe mer.

Trur det var litt skremselspropaganda det at Jula ikkje lenger skulle føra Oksygenflaskene. Eg var akkurat innom ein av butikkane her i Bergen og dei hadde flaskene inne og fekk inn fleire før helga og då eg spurde om dei var utgåande frå sortimentet fekk eg ikkje noko svar som tydde på det.

Trur det var litt skremselspropaganda det at Jula ikkje lenger skulle føra Oksygenflaskene. Eg var akkurat innom ein av butikkane her i Bergen og dei hadde flaskene inne og fekk inn fleire før helga og då eg spurde om dei var utgåande frå sortimentet fekk eg ikkje noko svar som tydde på det.

Enten det ellers kunne det vært sløv eller idiot medarbeider som ikke visste bedre og ønsket å yte for sine kunder. :)

Ordna seg uansett, wyeast ardennes yeast fresa seg gjennom en 28ltr med amerikansk amber på bare noen dager, oksygenert med muskelkraft ala filleristing. ;)

Tilbake
Topp