Hvis vi vrir det over til å handle om kotyme så kan vi kalle det for et kompliment ovenfor vedkommende som har brygget ølet. Ølet må jo være godt hvis noen ikke stopper å drikke det.
Hvis vi vrir det over til å handle om kotyme så kan vi kalle det for et kompliment ovenfor vedkommende som har brygget ølet. Ølet må jo være godt hvis noen ikke stopper å drikke det.
Tja i min ungdom (på Eidsvoll og i Feiring) hade vi en "drink" som vi døpte "Snowshow"; fifty-fifty snø og hjembrent (litt vanskelig å forklare måleprosessen). Vi drakk det, men ... .
Tja i min ungdom (på Eidsvoll og i Feiring) hade vi en "drink" som vi døpte "Snowshow"; fifty-fifty snø og hjembrent (litt vanskelig å forklare måleprosessen). Vi drakk det, men ... .
Husker jeg var 16 og blandet ut vin med husholdningssaft.. Aldri drukket vin før. Hadde mora til kompisen min bare kjøpt øl så hadde jeg sluppet det..Hadde nemlig trent på øl på språkreise noen måneder før.
Hehe. Husker jeg fikk høre om denne Pjolter for første gang, av en kompis fra Løten. Han solgte det inn som en fantastisk trylledrikk. HB iblandet litt sukkerlake fikk meg raskt ned på beina igjen. Dog manglet fargene i sporene i snøen da dette var blankt som vann.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.