Slutt med Lucky Jack?

Var på ICA (kiellands hus)her om dagen, og spurte hvorfor de ikke hadde inne noe fra Lervig?
Fikk da beskjed om at de ikke produserte mer?
Regner med det finnes noen her inne som har bedre svar på dette?

Brastad skrev:
Var på ICA (kiellands hus)her om dagen, og spurte hvorfor de ikke hadde inne noe fra Lervig?
Fikk da beskjed om at de ikke produserte mer?
Regner med det finnes noen her inne som har bedre svar på dette?

Det idiotiske i dette er at uvitende ICA-ansatte sprer slike rykter...

ICA har fjernet lervig da de mente det ikke solgte godt nok. Anbefaler alle her inne å fortelle dem hva vi synes om dette på deres facebook-sider.

knutgrrr skrev:
ICA har fjernet lervig da de mente det ikke solgte godt nok. Anbefaler alle her inne å fortelle dem hva vi synes om dette på deres facebook-sider.

Om systemet er slik det var for noen år siden kan det være de begynte å selge for mye, og noen da har hviska noen ord til kjedeledelsen om at nå får det være nok.
De store aktørene i den bransjen er ikke fremmed for å bruke litt mildt press.

sand skrev:
knutgrrr skrev:

Om systemet er slik det var for noen år siden kan det være de begynte å selge for mye, og noen da har hviska noen ord til kjedeledelsen om at nå får det være nok.
De store aktørene i den bransjen er ikke fremmed for å bruke litt mildt press.
+1

Det er et generelt problem at butikkansatte setter lighetstegn mellom hva som står i dere lsiter og hva som produseres.

Fikk "lurt" inn diverse fra Lervig på Spar butikken der jeg har hytte. Ble da fortalt at både Lucky og Hoppy var på topp 10 listen for denne kjeden.

StoreMy skrev:
Det er et generelt problem at butikkansatte setter lighetstegn mellom hva som står i dere lsiter og hva som produseres.

Fikk "lurt" inn diverse fra Lervig på Spar butikken der jeg har hytte. Ble da fortalt at både Lucky og Hoppy var på topp 10 listen for denne kjeden.
--
Spar har og NØ i sine lister. Bare å spørre så tar dem inn.

Min erfaring er at det er bare å spørre fint nok så tar butikken inn det du vil ha. Eller kjenne de som bestemmer i butikken...

Hans Einar skrev:
StoreMy skrev:

--
Spar har og NØ i sine lister. Bare å spørre så tar dem inn.

NØ og Lervig var allerede på plass. Tror litt av grunnen til at de nølte med Lervig var at disse ikke gikk spesielt raskt ut.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tilbake
Topp