smart og rimelig tappetårn.

magne1972

Moderator
sjekk det stilige tappetårnet. enkelt og greit det...
http://www.wortomatic.com/articles/Custom-Draft-Tower-and-Kegerator

Jeg har tenkt til å bygge et sånt av en vanlig kjellerfryser. Tror det blir plass til 5 eller 7 Corneliusfat og CO2-flaske inni. Jeg har regnet litt på det, og det kommer nok på rundt 12 000 kroner, så veldig  billig er det vel ikke. Men da har jeg tatt med 8 Corneliusfat, fem kraner, CO2-tank og fryser i prisen...

jeg tror egentlig bare at det tappetårnet ser bra ut på avstand eller på bilder med dårlig belysning og lav oppløsning..
kan ikke se for meg at all jobben med å lage et "custom" tappetårn som skal ligne på "billigtypen" er verdt strevet eller at finishen blir noe særlig.
ang. hjemmelagd tappetårn så vil jeg heller se noe i tre, med stilige treutskjæringer! det er smart

tomv skrev:
jeg tror egentlig bare at det tappetårnet ser bra ut på avstand eller på bilder med dårlig belysning og lav oppløsning..
kan ikke se for meg at all jobben med å lage et "custom" tappetårn som skal ligne på "billigtypen" er verdt strevet eller at finishen blir noe særlig.
ang. hjemmelagd tappetårn så vil jeg heller se noe i tre, med stilige treutskjæringer! det er smart

En liten trestamme med tappekraner hadde sikkert vært kult det! Jeg driver med dykking, så har tenkt på kassert dykkerflaske i den forbindelse. Ganske billig det óg :)

Kult, gjennomført og godt dokumentert prosjekt. Men også jeg stiller meg litt tvilende i finishen. Jeg tror man må være flink til å male for at det skal se proft ut.

Tilbake
Topp