Speidel "ute av telling"...?

Richard skrev:
Litt tyn må vi tåle vi som er i Speidel-adelen  :ilike:

Jah, såpass tåler vi vel, jeg tåler det iallefall med tanke på de begresninger jeg har med å kunne mekke sjæl, synes det er bra at de som kan mekke sjæl gjør det, og deler av sine erfaringer, veldig interresant.
Så får vi bare håpe at de andre kan godta at vi har valgt enklere løsning da..  :)
 
Godt det er rom for litt spøk. Kunne tenkt med Speidel eg og men 50literen er desverre for liten og 200l litt for stor og dyr.
 
Kanskje vi skal lage et lukket forum hvor vi kan skrive om våre Speidelproblemer, og det kun kan leses av Speidel-adelen. Da vil ingen kunne spre galle om vidundermaskinen, og vist noen i adelen gjør det blir det lynsjing.
 
Richard skrev:
Kanskje vi skal lage et lukket forum hvor vi kan skrive om våre Speidelproblemer, og det kun kan leses av Speidel-adelen. Da vil ingen kunne spre galle om vidundermaskinen, og vist noen i adelen gjør det blir det lynsjing.
God ide. Håpar eg får tilgang der, mot betaling sjølvsagt.
 
Richard skrev:
protto skrev:
Godt det er rom for litt spøk. Kunne tenkt med Speidel eg og men 50literen er dessverre for liten og 200l litt for stor og dyr.

Du får kjøpe deg to stk 50-litere  ;D

Dei er jo så lette å brygge med så eg kunne heilt sikkert ha klart å håntert to-tre på ein gang.
 
Nå må dere ikke snakke så høyt og nedsettende, Mr Speidel tar seg nær av det og har det ikke bra.

Jeg var ikke klar over at han leste på nettet når jeg forlot maskinen på. Jeg må bli forsiktigere.  :saadoevt:
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
En liten oppdatéring rundt det "løpske" telleverket:

I trivelig dialog med Ola hos Petit, ble direkte kontakt opprettet med Speidel.  Lang historie kort - kontrollenheten ble demontért og sendt til Speidel for undersøkelse.  Der fant de en programmeingsfeil.  Den er omprogrammert og returnert hit.  Nå står det andre brygget siden jeg fikk den tilbake  og alt oppfører seg som det skal.

Takk til Ola og folket hos Speidel for rydding oppfølging.

MVH

Morten M

PS En liten pussighet er at "Pump interruption" nå er en saga blott - nå heter det "Pump break" - det fulgte av programvareoppdatéringen.

Hva er versjons nummeret på den "nye" firmwaren?
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
V2.03

MVH

Morten M
Bra, fikk min Speidel i går, derer V2.03 inkludert.

Det andre nye er at filterduken nå har blitt til en "myggnetting i metall"
dsc0228mo.jpg
 
Tilbake
Topp