bardevjen
Norbrygg-medlem
Har brukt wifi-modulen et par måneders tid før den plutselig ikke fungerte lenger. Fikk ikke kontakt med maskinen via wifi og da jeg gikk inn på settings - wifi fikk jeg meldingen module not present. Hadde da lagt inn siste versjon da jeg kjøpte den. Da PCen min begynte å skurre, oppgraderte jeg hovedkort, CPU og ram i tillegg til windows 10. Prøvde deretter igjen å få installert firmware, men uten hell. Merket meg at windows ikke fant driver og kjørte inn de som følger med firmware-pakken. Ser at det står at wifi-modulen funker på windows 7 eller nyere i manualen, men det gjør den tydeligvis ikke.
Vet ikke helt hva jeg må gjøre, men reinstallering av windows 7 er jo en mulighet. Det er bare noe irriterende at dette ikke fungerer på den siste versjonen av windows (som det jo står det skal gjøre).
Er det flere som har opplevd samme problem?
Mvh,
Bård A Evjen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vet ikke helt hva jeg må gjøre, men reinstallering av windows 7 er jo en mulighet. Det er bare noe irriterende at dette ikke fungerer på den siste versjonen av windows (som det jo står det skal gjøre).
Er det flere som har opplevd samme problem?
Mvh,
Bård A Evjen
Sent from my iPhone using Tapatalk