Spør Bryggselv

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvor mange poser jeg kjøper er vel egentlig irrelevant, går an å merke ting skikkelig uansett, sånn som feks Petit gjør.
 
Kanskje dere ihvertfall kan forbedre merkingen? Jeg har flere ganger endt opp med å hive malt fra dere fordi for dårlig merking gjør at jeg ikke vet hva som er i posen (typisk når ting blir liggende litt hjemme hos meg). Har kjøpt malt fra petit et par ganger, og de klistrer på en printet lapp med fullt navn, produktnummer og ebc. Ganske mye bedre enn litt slurvete tusj som sier "caramalt".

Hei,

Godt innspill. Tar dette videre.


Skal ha meg et Ph-meter. Tror jeg har lest i en tråd at dere ser på muligheten til å ta inn noe som ikke er så dyrt som det dere har nå. Stemmer dette og isåfall når kommer dette i nettbutikken? Merke/type?

Det stemmer. Vi kommer til å ta inn et håndholdt ph-meter av god kvalitet. Antagelig kommer dette til å koste et sted mellom 1000,- og 1500,-. Det er foreløpig usikkert når vi får det på plass.
 
Tips: hva om dere hadde ferdigutskrevne etiketter på rull hengende på hver maltbøtte. Det ville da ikke ha påført butikkpersonalet merarbeid med merking.
Som ekstra-ekstra service kunne kunden få med en lapp for å merke beholderen hjemme. Merkelappene burde inneholde tilstrekkelig info, men ikke nødvendigvis uttømmende.
Det er en selvfølge at BryggSelv logoen fremkommer tydelig :)
 
Hei, ser at enkelte varer som f.eks fatpakken dere reklamerer for på forsiden varierer i pris i de forskjellige butikkene. Kr 3567,- på nett, 3678,- i asker og 3708,- i Oslo. Håper det ikke blir slik at man må søke rundt på alle avdelingen deres for å se hva som er billig hvor.

Ellers synes jeg den nye siden deres blir stadig mer ryddig og oversiktlig :)
 
Hvorfor varierer de forskjellige forpakningene av en og samme humle så mye i alfasyreinnhold?
EKG brukt som eksempel: 14% variasjon

East Kent Goldings 2014 100 g - 5,7 % alfasyreinnhold
East Kent Goldings 2014 500 g - 5,1 % alfasyreinnhold
East Kent Goldings 2014 1 kg - 5,7% alfasyreinnhold
East Kent Goldings 2014 5 kg - 5 % alfasyreinnhold
 
Selger byggselv bare lokk til 50 liter kjele?

Hei,

Vi kan nok få til noe, ta gjerne kontakt med oss på post@bryggselv.no så skal vi sjekke det ut.

Hei, ser at enkelte varer som f.eks fatpakken dere reklamerer for på forsiden varierer i pris i de forskjellige butikkene. Kr 3567,- på nett, 3678,- i asker og 3708,- i Oslo. Håper det ikke blir slik at man må søke rundt på alle avdelingen deres for å se hva som er billig hvor.

Ellers synes jeg den nye siden deres blir stadig mer ryddig og oversiktlig :)

Hei, på en del varer vil det være variasjon i prisen fra nett til butikk, men det virker som om noe ikke er helt som det skal. Vi skal undersøke saken nærmere.


Hvorfor varierer de forskjellige forpakningene av en og samme humle så mye i alfasyreinnhold?
EKG brukt som eksempel: 14% variasjon

East Kent Goldings 2014 100 g - 5,7 % alfasyreinnhold
East Kent Goldings 2014 500 g - 5,1 % alfasyreinnhold
East Kent Goldings 2014 1 kg - 5,7% alfasyreinnhold
East Kent Goldings 2014 5 kg - 5 % alfasyreinnhold

Grunnen til dette er bare feil inntasting i systemet. Det er altså ikke en faktisk variasjon i forpakningene. Som hovedregel er det greit å gå ut i fra at 100 grams pakkene er riktige. Skal få humlehodene her til å dobbeltsjekke alfasyrene vi har pr. i dag.
 
Hei kjære Norbryggere,

Vi har følt en stund at vi ikke klarer å svare dere ofte og fort nok her på forumet. Bryggselv har et sterkt ønske om å være tilgjengelige for alle spørsmål, henvendelser og tilbakemeldinger dere måtte ha, men opplever det blir for mange kanaler å holde styr på.

Derfor ser vi oss nødt til å måtte samle henvendelsene våre til noen få utvalgte kanaler, der dere kan forvente dere å få hurtige svar. Vi kommer til å være representert her på forumet som før, og vil fortsatt annonsere nyheter, ledige stillinger, arrangementer og konkurranser og andre ting som vil være aktuelle for norske bryggere.

Så har du spørsmål eller andre henvendelser til oss, og ønsker så rask tilbakemelding som mulig er det best å kontakte oss via:
post@bryggselv.no, Facebook
eller telefon på (+47) 99 29 23 00

Har du henvendelser til en av våre butikker finner du kontaktinformasjon ved å trykke her.

Bryggselv vil også takke for alle tilbakemeldingene vi har fått av dere de siste månedene.
Har mottatt mange gode tips og forslag, og flere av dem har allerede blitt implementert eller på vei til å bli det.

Vennlig hilsen Bryggselv AS
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp