Det følger med en svart liten sensor som funker greitSkal kjøpe en stc-1000 for og få mer kontroll på gjæringstemperaturen .
Tanken var og bruke den sammen med ett varmebelte .
Ser det er flere typer sensorer til STC-1000.
Hvilken type sensor skal jeg gå for ?
Det viktigste er at du kjøper 220 volt versjonen med 2 reléSkal kjøpe en stc-1000 for og få mer kontroll på gjæringstemperaturen .
Jeg bruker denneSkal kjøpe en stc-1000 for og få mer kontroll på gjæringstemperaturen .
joDu kan vel ikke bruke samme rele til både kjøling og varme selv om du bare har behov for den ene varianten? Må vel være to rele for å få til dette? Et for å styre varmebehovet og et for kjølebehov.
Det er berre tull. Har 5 gjæringsskap som er koblet med kjølig og varme. Dei fungerer perfekt og der er svert stabile tempratur I deiDet er helt unødvendig. Du vet temperaturen i rommet gjæringsskapet står i, hvis du skal gjære på en temperatur over det må det tilsettes varme, skal du gjære på lavere temperatur enn det er i rommet behøves kjøling. Hvis begge er innkoblet risikerer du at de to står og jobber mot hverandre.
Det er berre tull. Har 5 gjæringsskap som er koblet med kjølig og varme. Dei fungerer perfekt og der er svert stabile tempratur I dei
Det er ikkje mykje dei slår inn. Våre gjærings skap står I ei normalt uoppvarma garasje. Så rom temperatur er det ikkje kontroll påDet er det nok, men hvis du mener at skapene veksler mellom varme/kjøling/varme/kjøling hele tiden så virker det litt unødvendig i mine øyne.
Men hvis det funker for deg så er det vel ok.