Ørnegård
Norbrygg-medlem
Will do. Hvis ikke bestiller jeg en sporenstreks!Har du sjekket at du har rett versjon?
Will do. Hvis ikke bestiller jeg en sporenstreks!Har du sjekket at du har rett versjon?
Slik jeg forstår det er det utvikleren som satte opp den siden, nettopp for de som ikke kan eller vil fikle selv. Men tror han også sliter med versjonproblemstikken. Leste om en som kjøpte to, hvor den ene var rett og den andre feil, i samme ordre. Det som vel viser seg klatere og klarere er at v1.1 som jo ser nyere ut enn 1.0 ikke er det. På 1.1 kortet er det etset 2009 mens 1.0 kortet har 2012. Man tror det er (minst)to forskjellige fabrikker som har utviklet hver sine. v1.1 som ikke kan brukes har billigere hardware som ikke kan programmers slik vi ønsker. Jeg tror derfor at det er lurt å ikke velge den desidert rimeligste som finnes.. Men det er bare noe jeg tror og stemmer sikkert ikke..Her er en link til noen som kaller seg BlacBoxBrew som har tatt jobben og fikset alt for deg som ikke har lyst til å mekke selv (jeg har ...)
http://www.blackboxbrew.com/store/stc-1000
Selvfølgelig liker jeg og verdsetter bling... Hva skal jeg ellers med alle greiene i kjelleren... (Tenkte mer på stakkars Amarillo, han vet ikke hva han går glipp av...) Ps fikk du Hans Einar noen sinne BrewPi til å gå sikkelig ? jeg har ikke programeringsteft og fikk aldri den til å virke skikkelig... Sjiten ville både kjøle og varme på samme tid... SSR ene fikk lys på begge. Da sa jeg god natt til den.
Det er det som er problemet.. Jeg ville valgt en som det står Elitec på og som viser C* på bildet. Det er heller ingen gatanti.
Jeg har spurt en kinaselger om han kan sjekke hardware.. sa jeg skulle kjøpe flere om de kunne bekrefte.
Om jeg får bekreftelse, noe som er høyst usikkert kommer jeg til å få hjem endel. Dette er for bra til at det bør gå forbi. Noen som er interessert om jeg får fatt på med riktig hardware? Kan hjelpe med å brenne dem i tilfellet..
Programmeringen gjør at man kan legge inn opp til 6 profiler. Så hvelger du hvilken som skal kjøres. Se link i første innlegg. En grei video som forklarer hvordan man setter opp profilene.Jeg er interessert i en ferdigprogrammert en hvis du skaffer en del, etter at den er programmert kan en da endre profilene sjøl ? Eller må en programmere hvert brygg ?
Easybrew
Jeg er meget interessert!Det er det som er problemet.. Jeg ville valgt en som det står Elitec på og som viser C* på bildet. Det er heller ingen gatanti.
Jeg har spurt en kinaselger om han kan sjekke hardware.. sa jeg skulle kjøpe flere om de kunne bekrefte.
Om jeg får bekreftelse, noe som er høyst usikkert kommer jeg til å få hjem endel. Dette er for bra til at det bør gå forbi. Noen som er interessert om jeg får fatt på med riktig hardware? Kan hjelpe med å brenne dem i tilfellet..
Har du sjekket at du har rett versjon?
Ah ... så ikke denne før nå. SvErD bor ikke så langt unna, så om han får dreis på sakene så stikker jeg innom der Takk for tilbudet!Øystein, får du tak i rett sort kan jeg flashe en til deg. Har deler til en programmerer, som kan være koblet til permanent. Da bare stapper du den i en usbkontakt for oppgraderinger, etc.
Ikkeno problem har feil versjon selv, og mangler tålmodighet til å spille ebay-bingo for å få tak i en...Ah ... så ikke denne før nå. SvErD bor ikke så langt unna, så om han får dreis på sakene så stikker jeg innom der Takk for tilbudet!
Ah ... så ikke denne før nå. SvErD bor ikke så langt unna, så om han får dreis på sakene så stikker jeg innom der Takk for tilbudet!
Najs! Håper det funkerDa har eg flashet et par stykker
Legger inn profiler og tester i morgen
Tok å bestilte én av disse nå. Håper den har rett HW!Jeg har også minst en med riktig HW. ..og jeg har Arduino Uno liggende. Det skal brennes med det første. Dette er jo bare helt knall. Har lett etter noe slikt mange måneder. Sett på BrewPi og alskens andre måter, så ligger det faktisk klart med bruk av en STC-1000. Fantastisk. Spent på hvordan det går. Du må informere.
Jeg bestillte et par til av disse i dag:
http://www.ebay.com.au/itm/All-Purp...ostat-Aquarium-NTC-sensor-220V-/121398835686?
Ser at Elitech mest sansynlig også har samme HW, men det er noe med versjoner også. v 1.0 er ok slik jeg har forstått det. Men der er noen med høyere nummer. Har ikke lest hele homebrew tråden, men tenkte jeg skulle gjøre det.
Typisk at jeg akkurat bestilte en Elitech da, hehe Jeg lever uansett i håpet!Har sjekka alle mine nå. Dei 2 eg har som er merket med Elitech på fronten kan ikkje brukast. Sjå bildet.
Kan kanskje hjelpa til å ungå feilkjøp om du ser dette navnet? Noen som har Elitech med riktig innmat?
Vis vedlegget 14324