Tor.
Norbrygg-medlem
Jeg tar veldig gjerne 2 stk ferdigbrente!Noen som er interessert om jeg får fatt på med riktig hardware? Kan hjelpe med å brenne dem i tilfellet..
Jeg tar veldig gjerne 2 stk ferdigbrente!Noen som er interessert om jeg får fatt på med riktig hardware? Kan hjelpe med å brenne dem i tilfellet..
Yes!
Odland. Jeg skylder deg en tjeneste. Jeg skal fikse litt hjemmebrent tusenpluss til deg.Blam!! Hjelmelands Store Sønn - jeg har en jobb til deg
Har tusen tommeltotter når det kommer til lodding og Arduiono og lurer på om noen av dere med kunnskap og utstyr holder til i Bergen?
Det er det som er problemet.. Jeg ville valgt en som det står Elitec på og som viser C* på bildet. Det er heller ingen gatanti.
Jeg har spurt en kinaselger om han kan sjekke hardware.. sa jeg skulle kjøpe flere om de kunne bekrefte.
Om jeg får bekreftelse, noe som er høyst usikkert kommer jeg til å få hjem endel. Dette er for bra til at det bør gå forbi. Noen som er interessert om jeg får fatt på med riktig hardware? Kan hjelpe med å brenne dem i tilfellet..
Hm... jeg strever litt med å skjønne vitsen med alt dette. Skjønner det hvis en er mye ute og reiser, men...
En gjennomsnittlig brygger sjekker vel gjæringskaret minst en gang pr. døgn?
Må jo åpne gjæringsskapet og trekke inn den deilige duften og se at alt står bra til? Eller er det bare jeg?
Brilliant! Gi en lyd når du er oppe å går i forhold til dette. Høres utrolig snasent ut å kunne forhåndsprogrammere hele løpetJa, kommer til å gjøre dette snart
Odland, hva er forleden og hvor kjøpte du?
Brilliant! Gi en lyd når du er oppe å går i forhold til dette. Høres utrolig snasent ut å kunne forhåndsprogrammere hele løpet