SvErD
Norbrygg-medlem
Typisk at jeg akkurat bestilte en Elitech da, hehe Jeg lever uansett i håpet!
Det er jo ikkje sikkert at alle Elitech er feil fordi om mine er feil.....
Typisk at jeg akkurat bestilte en Elitech da, hehe Jeg lever uansett i håpet!
Er nettopp derfor jeg lever i håpetDet er jo ikkje sikkert at alle Elitech er feil fordi om mine er feil.....
Vet, har lest så og si hele tråden.. Er jo tilogmed en som bestilte 2stk fra samme selger; 1 riktig, 1 feil... Så er litt ebay bingo som noen skrev her tidligere - dessverre.Lenge siden.
Ser på HBT at Elitech merket er ein ubrukelig identifiserings metode...
http://www.homebrewtalk.com/f51/stc-1000-a-464348/index4.html#post6044203
Selve diagrammet ser litt annerledes ut også, dvs skruene på terminalene er tegnet forskjellig, samt så ser det ut som at strekene er tynnere på den riktige.. Om dette er noen sikre indikasjoner er jo totalt uvisst, de fleste selgerne på ebay har jo like bilder og beskrivelse av dem. Så om det skulle være mulig å skille de ulike HW versjonene basert på bilder blir det fortsatt vanskelig å vite hvem som selger det de faktisk har bilde av.Har spretta de 2 STC-1000 jeg har. Den ene er riktig versjon, den andre er feil.
Den eneste forskjellen jeg kan se på utsiden er på klistremerket med diagrammet.
Den ubrukelige har en 'fylt' advarselstrekant, mens den som er OK har ikke fylt trekant.
Sikkert ikke en bankers måte å identifisere de på, men legger det nå ut her likevel. Så har dere min erfaring.
FEIL:
Vis vedlegget 14326
OK:
Vis vedlegget 14328
Spør kanskje dumt, men er det nødvendig med en Arduino for hver stc-1000? Må den være tilkobla etter at den er flasha?Fikk 4 stykker fra denne ebay shoppen. Tok ca 2 uker.
http://stores.ebay.com/jinbostore?_trksid=p2047675.l2563
Enig, men fant ikke mye dokumentasjon rundt den. Kobles den til en RasPI? eller......Synrs det er spennende med mashkontrolleren og. Automatisk brygging og gjæring med to STC-1000. Har sansen for slikt.
Enig, men fant ikke mye dokumentasjon rundt den. Kobles den til en RasPI? eller......
Hadde vært kult hvis det var brukanes til SEIDEL bryggeriet jeg holder på å pusle med. Kapasitet: 7-9 liter (derav navnet).
Faller vel egentlig inn under kategorien modellb(r)ygging
Gjett om jeg føler på hvordan det er å være eier av en fancy smansy Brewbit med skjerm som ikke funker nå... !
Jeg er interessert!Noen som er interessert om jeg får fatt på med riktig hardware? Kan hjelpe med å brenne dem i tilfellet..