Størrelse mutter tappekran?

Jeg regner med at du ikke hadde spurt om du hadde et skyvelær, men om du skulle ha et måler du utvendig diameter, samt avstanden fra topp til topp på ti gjenger, og antall gjenger pr tomme (25,4mm) så er det enkelt å svare deg :)
 
Har et par ting jeg lurer på jeg også:

Finnes det 5/8" BSP til John Guest 3/8", men som 90 grader?

Hvordan er det med gjenger/kobling på den siden tappekranen skal settes på, er dette standard eller er det avhengig av fabrikat? Evt. om flere fabrikat benytter samme gjenger/kobling.
 
Har et par ting jeg lurer på jeg også:

Finnes det 5/8" BSP til John Guest 3/8", men som 90 grader?

Hvordan er det med gjenger/kobling på den siden tappekranen skal settes på, er dette standard eller er det avhengig av fabrikat? Evt. om flere fabrikat benytter samme gjenger/kobling.

Tror ikke det finnes, men om du bruker en slik oppnår du det samme, og den kan roteres 360 grader slik at den peker akkurat dit du vil.

Jeg lurer også på hvordan det er i den enden kranen skrus på. Passer Perlic, Intertap og Nukatap på samme gjennomføring?

Jeg vet at kranene til Lindr har en annen gjengetype.
 
Jeg lurer også på hvordan det er i den enden kranen skrus på. Passer Perlic, Intertap og Nukatap på samme gjennomføring?
Ja, de passer US standard gjennomføring. 1-1/8"-14.
Har ikke oversikt over gjengene på europeisk standard, men gjennomføringene er uansett mindre standarisert. Mener at alle kraner med kompensator bare kan bruke tilhørende gjennomføring.
 
Tilbake
Topp