Styret utlyser logokonkurranse

Hei, veldig snodig å lage en konkurranse som har en frist, der det ikke kommer noen slags respons på forslagene selv et halvt år etter. 

Det er jo helt greit om ingen av forslagene var noe særlig, men da burde det jo informeres at det ikke ble tatt noe standpunkt på dette. Folk har jo tross alt lagt inn innsats og arbeid :)
 
AasmundRH skrev:
Hei, veldig snodig å lage en konkurranse som har en frist, der det ikke kommer noen slags respons på forslagene selv et halvt år etter. 

Det er jo helt greit om ingen av forslagene var noe særlig, men da burde det jo informeres at det ikke ble tatt noe standpunkt på dette. Folk har jo tross alt lagt inn innsats og arbeid :)

Står i styremøtereferatet fra 30.01.13...
 
Hva skjedde egentlig med dette? Har egentlig akkurat registrert meg her siden jeg trenger noen tips til innkjøp i forbindelse med første bryggeforsøk, men slumpa over dette, og akkurat som Herregaard og (antar jeg ut fra kvaliteten) AasmundRH, jobber jeg også med design, og må jo nesten kommentere litt...

Syns både Herregaard og AasmundRH hadde veldig gode forslag, milevis over de andre forslagene (no offence til de andre, men man ser virkelig forskjellen), men tror nok AasmundRH sitt forslag vil fungere best i lengden siden det er mer klassisk og tidløst.
 
TorsteinO skrev:
Hva skjedde egentlig med dette? Har egentlig akkurat registrert meg her siden jeg trenger noen tips til innkjøp i forbindelse med første bryggeforsøk, men slumpa over dette, og akkurat som Herregaard og (antar jeg ut fra kvaliteten) AasmundRH, jobber jeg også med design, og må jo nesten kommentere litt...

Syns både Herregaard og AasmundRH hadde veldig gode forslag, milevis over de andre forslagene (no offence til de andre, men man ser virkelig forskjellen), men tror nok AasmundRH sitt forslag vil fungere best i lengden siden det er mer klassisk og tidløst.

Hvis du ser på posten over din egen, så får du svar på det du spør om.
 
Ansvaret for logoen har vært litt fram og tilbake mellom ulike personer i styret, så vi har ikke kommet helt i mål enda. Dessverre ser det ut til at informasjonen har blitt for dårlig også.

Vi har altså jobbet videre med forslaget fra Herregaard, men etter noen runder er forslaget endret en del. Jeg håper vi kan endelig bestemme oss i løpet av en måneds tid.
 
Logoen er nå ferdig! Vi kommer til å avduke den på juleølkonkurransen på Tautra og gleder oss veldig til å vise den fram. Logoen er en del endret fra det opprinnelige forslaget, og tar med seg noen elementer fra dagens logo i tillegg til noe nytt.

Ganske snart etter juleølkonkurransen kommer vi til å poste den her også.

Vi trenger fortsatt noen som kan hjelpe oss å oppgradere forumet og nettsidene med ny grafisk profil, så gi gjerne beskjed om du kan litt CSS eller andre web-teknologier :)
 
Den nye logoen til Norbrygg ser slik ut:


Som dere ser, er den omarbeidet en del fra det opprinnelige forslaget, i hovedsak er huset byttet ut med ølhøna fra dagens logo.

Det har vært en lang og tung prosess å komme fram til resultatet, men vi er veldig godt fornøyd med å ha landet en nye og moderne logo. Dessverre kommer det til å ta litt tid før den er implementert på alt av nettsider osv.
 

Vedlegg

  • Ny logo.png
    Ny logo.png
    28,8 KB · Sett: 258
Bernts skrev:
Så med andre ord, Ingen vant?. ;)

Joda, Herregaard vant og det er han (eller Multipleks design) som har laget den ferdige logoen. Fonten og aksene ble beholdt fra det opprinnelige forslaget og ølhøna tatt med fra den gamle logoen.
 
Tilbake
Topp