Oddvar Demmo skrev:
Det står ikke at kjelen fra bryggselv.no er rustfri noe som er vanlig å påpeke, og, hvem er dette, bryggselv.no ?
Hei kjære medbryggere! Det er jeg som holder på å starte opp bryggselv.no. Bryggselv er et 100% seriøst firma som vil fokusere på topp kvalitet råvarer og utstyr for hjemmebryggere. :brygging:
Bryggselv.no kommer til å åpne som et utsalg på Hasle i Oslo (haslevollen 3e) om kort tid. Nettbutikken er fortsatt under utvikling, og ja som dere har sett er 50 L kjelen kopiert fra humle.se. Det er et produkt jeg ikke har til salgs, men var kun for testing av nettbutikken. Den blir oppdatert i morgen og alle produkter som ikke er tilgjengelig blir da fjernet. Jeg beklager forvirringen rundt dette, det var ikke meningen at butikken skulle lanseres helt enda. Alle malttyper i nettbutikken er tilgjengelige pr i dag og kan kjøpes i nettbutikken eller hentes i Haslevollen 3e etter avtale. (send epost til erik@bryggselv.no)
Jeg driver også et grossist firma som heter Binderiet as. Bryggselv.no går under dette firmaet, det er derfor dette dukker opp på søk om bryggselv.
Jeg setter stor pris på deres meninger, hvis dere har noen ønsker eller tilbakemelding om produkter så vil jeg gjerne høre om det.
Ikke nøl med å sende meg epost eller pm hvis du har noen spørsmål. (erik@bryggselv.no)
Mvh. Erik Schønsee