Dekker akkurat hullet? Dem er fra 0,33 til 0,75. Hullet på flaske er meget større.Disse passer vel?
![]()
Søk: 4 resultater funnet for «flipp»
Alt til hjemmebrygging av øl, vin og sider. Stort utvalg av malt, humle, gjær og bryggeutstyr. Norsk nettbutikk med fagkunnskap siden 2004 – butikk i Strømmen.homebrew.no
Kan du ikke bare få tak i en passe tjukk food-grade gummiduk og stanse ut det du trenger sjøl?Ikke mulig å finne. Har tre store flasker på 2 liter. 24 mm, som sagt, detter nesten ned i flasken. Blir ikke lett å finne.
Dette må være perfekt til formåletKan du ikke bare få tak i en passe tjukk food-grade gummiduk og stanse ut det du trenger sjøl?
Din lokale Biltema har rimelige akematter i silikon, https://www.biltema.no/hjem/kjokken-og-husholdning/bake/bakeredskap/bakematte-40-x-30-cm-2000060560Kan du ikke bare få tak i en passe tjukk food-grade gummiduk og stanse ut det du trenger sjøl?
Det var først da jeg så nøye på linken din jeg skjønte hva du mente.Din lokale Biltema har rimelige akematter i silikon,
Her også, det er jo noe som heter akematte, men jeg syntes det virket å være et litt tykt materiale å lage pakninger av…Det var først da jeg så nøye på linken din jeg skjønte hva du mente.
Ja, det hørtes kjelkete ut.Her også, det er jo noe som heter akematte, men jeg syntes det virket å være et litt tykt materiale å lage pakninger av…