Termometer i Thermowell

skr1970

Norbrygg-medlem
Synes mitt termometer i kjelen viser til enhver tid noe lavt i forhold til det håndholdte jeg sjekker imot. Jeg mistenker det grunnes at jeg har en variant med kort stamme. Kan det være en ide å kombinere en thermowell med termometeret for å få en noe mer nøyaktig måling?

Et slikt:
Homebrew-thermometer-Weldless-Kit-3-Dial-2-Probe.jpg_200x200.jpg

Inne i en slik:
6-L-Kettle-Thermowell-Kit-Stainless-Steel-304-1-2-BSP.jpg_200x200.jpg

a) Slike bimetalltermometre har ofte ein skrue på baksida som du kan bruka for å kalibrera temperaturen (i praksis snur skruen berre på talskiva).
b) Det kan variera kor nøyaktige dei er - det hender det står på talskiva. Ofte kan det vera 1-2 grader.
c) Thermowell vil ikkje betra målinga di - det einaste den vil gjera er at målinga vil gå litt saktare sidan rustfritt ikkje er den beste varmeleiaren. Thermowell bør kanskje også brukast med termisk pasta for å gje god kontakt mellom thermowell og sensor.
d) Er du sikker på at det håndholdte er meir nøyaktig?
e) Kva er det du måler i? Mesken? (og korleis meskar du?) , i Varmtvannstanken (også kalla HLT)?, Under koking ?
f) Røring vil fordela temperaturen betre.
g) Eit termometer eller ein thermowell som stikk langt inn vil også kunna vera i vegen for røring og anna du vil ha nedi tanken (f.eks. dyppkjølar).

Lenger termometer hjalp hos meg. Har 2 stk 6" og de stikker lenger inn i mesken og gir riktigere temp. Bimetall er jo endel tregere til å oppdatere seg enn elektroniske

Tilbake
Topp