Tid for å planlegge Høst treff ?

Godt initiativ, Svein Erik har også grublet litt i samme baner... kommer det en invitasjon fra Saltdal?
 
Hei! Jeg har litt samtaler med Norbrygg ang et konsept. Det blir neppe før september/oktober. Men kjør på hvis du har forslag!
Er for tiden i Ørebro!
 
Hei! Jeg har litt samtaler med Norbrygg ang et konsept. Det blir neppe før september/oktober. Men kjør på hvis du har forslag!
Er for tiden i Ørebro!

Så ikke for meg noe treff før høsten, så September Oktober er ok.Spennende med innspill Fra moder foreningen. I løpet av sommeren så har jeg kommet i kontakt med 3 nye brygger i Salten. Vårt regionale miljø vokser stadig. Det kan stille krav til lokaler. I Saltdal så vil det bety behov for noe større lokaliteter en et privathjem, hvis "alle" vil delta. Har en lokalitet noe utenfor Sentrum som er perfekt for treff. Overnatting kan bli en utfordring, Men vi har da hotell på Rognan :p
 
Jeg har fått bekreftet lokaler til treffes. Vi får låne det kostnadsfritt. Det er plass til max 30 personer, så det burde holde for oss i Salten. Det er mulighet både for catering og å lage noe selv slik at det ikke bare blir flytende. Når folk kommer tilbake fra ferie så skal vi vel klare å spikre en dato. Når det gjelder overnatting så klarer vi noen privat, ellers så blir det hotell.
Greit med litt innspill på ønsket dato, og hvor mange som kan tenke seg å komme.
 
Veldig bra tiltak, satser helt klart på å være med! Takker ellers for gode tips og råd :)

Hilsen de flyvende ølbryggerne fra Bodø
 
Vi er litt treg på avtrekkeren her inne, men det er 2 datoer som ser ut til å passe for oss.

Lørdag 19/9 eller Lørdag 3/10

Kom med tilbakemeldinger innen fredag på hva som passer/ ikke passer, så tar vi en avgjørelse da.

Håper at så mange som mulig kan komme :)
 
Lørdag 19/9 passa godt ! Korr ska arrangementet holdes da (må planlegge overnatting). Mat: Grilling ? Finns det utstyr for å koke/steike ?
Trond-Arne
 
Etter tilbakemeldinger her og på FB så er dato satt til Lørdag 3/10

Det er ikke planlagt noe mer fancy en et hyggelig treff mellom bryggere i Salten.Bring godt humør, noen smaksprøver blir servert. ta gjerne med egene om du har, men ikke noe krav. Hyggelig blir det okkesom.

Håper mange kan komme.

Hvis ønskelig kan vi og få varm mat laget for oss mot en kostnad på 100kr.
 
Tilbake
Topp