• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Tilt hydrometer (Grønt) - Selges for 650 kr

ADale

Norbrygg-medlem
Kjøpt i 2018, fungerer fint. Selges, fordi jeg kjøpte 2 andre nyere og ville kvitte meg med 1 av de, men klarte å selge en farge som ikke var grønn, dermed satt jeg igjen med 2 grønne TILT.

Kan hentes i Oppegård eller kan avleveres i Oslo-området. EDIT: Bildet viser sannsynligvis feil Tilt. Jeg tror den jeg selger er Tilt V2.
 

Vedlegg

  • tilt.jpg
    1,2 MB · Sett: 17
Sist redigert:
Kjøpt i 2018, fungerer fint. Selges, fordi jeg kjøpte 2 andre nyere og ville kvitte meg med 1 av de, men klarte å selge en farge som ikke var grønn, dermed satt jeg igjen med 2 grønne TILT.

Kan hentes i Oppegård eller kan avleveres i Oslo-området.
Jeg kan kjøpe den for 650,- om du kan sende den som brevpost, jeg betaler frakt/vipse
 
hei, det blir en utsettelse, fordi jeg oppdaget at det jeg hadde tenkt å sende, er v3, altså siste versjonen. Det var meningen å selge det jeg hadde som var v2 for den prisen. De fungerer like bra. Men det brukes akkurat nå, og er ikke ferdig før til helgen. Om det nå viser seg at begge er v3, selger jeg for halv pris, dvs 800 kr. Vil du kjøpe v2 for 650 kr?
 
Sjekk om det er en one cap på begge, et lokk, i såfall kan jeg kjøpe den for 800,- trenger den litt kjapt da den gamle min er på vei til renseanlegget, gikk rett i toalettet.
 
Prøvde, men aborted. Vil ikke stikke begynne å børste gjær av den med en gummihanske for å se hvilken type det er nå.
 
Tilbake
Topp