Korrosjon på tappekraner i kromNoen som har erfaring med disse?
US $26.82 26% OFF|Adjustable G5/8 Kegerator Draft Shank Beer Tap Faucet with Flow Controller Chrome Plating Home Brew Bar Beer Wine Making Tool-in Other Bar Accessories from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
Kjenner en som er fornøyd, men han har ikke hatt de lenge.
Online Shop BEVERAGE DOCTOR - PEN STYLE DIGITAL PH METER HOME BREW without battery | Aliexpress Mobile
Dette frister å prøve..
0.01 oppløsning og 0.05 nøyaktigheit
3-punkts kalibrering
Nokon som har prøvd det?
Fikk min ganske fort, men er ikke med noe ekstra oppbevarings veske enn det som er i svampen. Og Brewmaster har ikke den for salg, selv om bilde er på varesiden.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?
Har ikke fått testa min enda
Alltid greit med tydelige tilbakemeldinger.Pay once cry once. Drit i de krommede kinagreiene når det kommer til kraner. Kjøp heller et billigere brød i fem måneder.
Sikkerhetsventil i stål for Corneliusfat:
US $7.65 10% OFF|Homebrew Kegs 304 Stainless Steel Repair Pressure Relief Valve Ball Lock Beer Brewing Cornelius Style keg Relief Valve 2pcs-in Other Bar Accessories from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
Uvurderlig å ha i hus når den i plast ryker mens man tapper i fatet.
Det har skjedd meg to ganger nå, og merkelig nok kun med de nyeste fatene fra Italia..
Online Shop BEVERAGE DOCTOR - PEN STYLE DIGITAL PH METER HOME BREW without battery | Aliexpress Mobile
Dette frister å prøve..
0.01 oppløsning og 0.05 nøyaktigheit
3-punkts kalibrering
Nokon som har prøvd det?
Hmm, trudde det var slik alle med fleirpunktskalibrering fungerte. Korleis virkar kalibreringa ellers då?Her om dagen så skrev jeg et innlegg hvor jeg nevnte Hanna HI 98218 og sa at det hadde topunkts-kalibrering. Det jeg mente at det har en slope mellom to punkter. som gjør det mer nøyaktig enn to eller tre individuelle punkter.
Hmm, trudde det var slik alle med fleirpunktskalibrering fungerte. Korleis virkar kalibreringa ellers då?
Ah, skjønar.. Sendte Keg-land en mail å spurte om dei veit korleis det virkar. Men det er vel som det meste anna, at ein får det ein betalar for.F.rks vanlig topunkt er at du kalibrerer på først 4, så det stemmer, og så gjør du det på 7, dvs at når du kalibrerer på 7 så skrur du vekk kalibreringen du gjorde på fire. Egentlig så bør man vel kalibrere slike kina på bare et punkt vil jeg anta, det som er nærmest bruksområdet. Og så akseptere mer avvik jo lengre vekk fra kalibreringspunktet man måler.
Med en «slope» så hvis du gjør det på 4 og 7 så vil begge punkter være nøyaktige siden meteret legger inn «driften» selv mellom punktene.
Det et iallfall slik jeg har forstått det. Kan være verdt å google dette.
Mine tåler lavere trykk en dem i plastSikkerhetsventil i stål for Corneliusfat
Måtte ned å teste, klarer greit tre Bar.Mine tåler lavere trykk en dem i plast