Kjører tre under karbonering. Den i stål slapp ved litt over toMåtte ned å teste, klarer greit tre Bar.
Kjører du med høyere trykk på fat til vanlig?
Kjører tre under karbonering. Den i stål slapp ved litt over toMåtte ned å teste, klarer greit tre Bar.
Kjører du med høyere trykk på fat til vanlig?
Så at mine fat fra Bryggselv har disse i stål, men et par eldre 9-liters jeg har byttet til meg har plast. Begge ser ut til å fungere. Om ventilen løser ut ved for lavt trykk, må du øke forspenningen på fjæren alternativt bytte fjær.Mine tåler lavere trykk en dem i plast
Virker som det er Australia og New Zealand som har andre gjenger.
Online Shop BEVERAGE DOCTOR - PEN STYLE DIGITAL PH METER HOME BREW without battery | Aliexpress Mobile
Dette frister å prøve..
0.01 oppløsning og 0.05 nøyaktigheit
3-punkts kalibrering
Nokon som har prøvd det?
Fikk min ganske fort, men er ikke med noe ekstra oppbevarings veske enn det som er i svampen. Og Brewmaster har ikke den for salg, selv om bilde er på varesiden.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?
Har ikke fått testa min enda
Jeg synes det er dust dersom man med "low fill" har strengere krav til fylningsgrad enn det som er vanlig av fyllningsgrad for ølflasker i kommersielt salg.Fact: Low fill gir trekk i konkurranser.
Nei, det skal det ikke gjøre. Dommerne skal kommentere det under fyllingsgrad, men ikke trekke for det.Fact: Low fill gir trekk i konkurranser.
Det var et veldig gammelt - og unyansert - sitat av meg du henviste til nå.Jeg synes det er dust dersom man med "low fill" har strengere krav til fylningsgrad enn det som er vanlig av fyllningsgrad for ølflasker i kommersielt salg.
Bruker selv et gratis kjøleskap med 25w varmefolie (til terrarium) tapet på innside av dør (fra Ebay til 50,- inkl. frakt), koplet til programmert stc1000 som så starter enten kjøleskapet el. varmefolien (el ingen av delene). Plass til 2 30l bøtter. Fungerer knirkefritt. Erkjenner at dette ikke var svar på dine spørsmål, men et forslag til annen løsning (hvis plassen er der).Noen som har erfaring med denne enkle temperaturkontrollen?
Og tilhørende varmekilder?
Enkel temperaturkontroll, mye svak varmekilde.19.54US $ 15% OFF|Glass Carboy Temperature Control Kit Controller Brew Heater Homebrew Thermostat EU/UL Plug|Fermentation| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Alternativt et 35w varmebelte, hvor man kan klippe et liggeunderlag og legge over.
14.08US $ |Durable Household Brew Belt Fermentation Heating Belt Pad for Beer Wine Spirits with EU PLUG 110 230V Home Wine Making Accessory|Other Bar Accessories| - AliExpress
Hva med en litt lenger. Som man surrer et par runder.
10.39€ 35% OFF|220V EU Plug in Power Cord Selbst Regulierung Heizung Kabel für Wasser rohr Einfrieren Schutz, reptilien Haustiere Heizung|Drähte und Kabel| - AliExpress
Har noen brukt varmeteppe som kjøpes for noen hundringser på Biltema eller lignende?
Ikke kjøp noe self regulating. Men får du ikke en ITC til samme pris omtrent? De er tested and tried. De beltene i andre linken er gull synes jeg. Du fester bare en strikk rundt kabelen så den ikke slakker seg.Bruker selv et gratis kjøleskap med 25w varmefolie (til terrarium) tapet på innside av dør (fra Ebay til 50,- inkl. frakt), koplet til programmert stc1000 som så starter enten kjøleskapet el. varmefolien (el ingen av delene). Plass til 2 30l bøtter. Fungerer knirkefritt. Erkjenner at dette ikke var svar på dine spørsmål, men et forslag til annen løsning (hvis plassen er der).
ITC er det inkbird? Litt dyrere det. Ligger vel på 600-700. Men er ikke Inkbird også self regulating?Ikke kjøp noe self regulating. Men får du ikke en ITC til samme pris omtrent? De er tested and tried. De beltene i andre linken er gull synes jeg. Du fester bare en strikk rundt kabelen så den ikke slakker seg.