• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Tipaking / 10 X US-05 for kun 220.-

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Hepps!

Hadde helt glemt å tenke på dette men jeg skal jo faktisk til kontinentet på svigersbesøk igjen i forbindelse med sommerferien. Så da kan jeg ta med litt gjær dersom det er noen som ikke fikk med seg forrige runde i påsken.

Samme drill som sist. 220.- for en tipakning US-05 11g poser og 30kr for porto i enten en C4 eller C3 konvolutt (dersom du feks vil ha 20 pakker) Postlegging blir rundt 14. Juli. (Fra hjembyen denne gang så litt vanskelig å hente personlig denne runden)

Send meg gjerne PM så slipper vi å spamme nyhetsfeeden mer en det som er trivelig. Også kjempekjekt om PM inneholder Navn, Adresse, Epostadresse, og hva du skal ha, så sender jeg mail når boka lukkes med betalingsinfo.

Skål! :) (Hvor ble det av de ølrelaterte smilyene?)
 
Har fått beskjed fra en om at tidspunktet for postlegging ikke er optimalt ettersom mottager er på ferie når posten kommer frem. Dersom dette gjelder for flere så er det bare å si ifra så kan jeg selvfølgelig postlegge i 2 omganger.

Riktignok er denne gjæren produsert med tanke på optill 3 mnd "transportlagring" i romtemperatur men å bli bakt i en postkasse som ikke står i skyggen om sommeren er sikkert ikke hva en kan referere til som såkalt "optimal temperature range" :)
 
Hepps!

Da er det dags for besøk til Svigermor igjen og tradisjonen tro (kan man vel nesten si nå), er det dags for litt gjærhamstring!

Samme drill som sist. 220.- for en tipakning US-05 11g poser og 30kr for porto i enten en C4 eller C3 konvolutt (dersom du feks vil ha 20 pakker) Postlegging blir rett etter påskeferien, altså 7. April.

Send meg gjerne PM så slipper vi å spamme nyhetsfeeden mer en det som er trivelig. Også kjempekjekt om PM inneholder Navn, Adresse, Epostadresse, og hva du skal ha, så sender jeg mail når boka lukkes med betalingsinfo.

Skål! :)
 
Hei igjen,

Da er det egentlig allerede tomt, men jeg skal se om jeg kan få tak i mer så bare fortsett å meld interesse. De som har meldet frem til nå får alle sammen.
 
Mottok også 10 pakning i dag, har handlet noen ganger med leif. Og kun positive erfaringer her, meget rask å sende etter ankomst norge.

Blir ikke mindre brygging nå som husgjæren er på plass igjen..

Easybrew
 
Tilbake
Topp