Reklamer på den CO-vekta som viser feil. Hvis du sannsynliggjør at den er mindre enn 5 år, er det gode sjanser for at det funker uten kvittering. De er ganske greie på reklamasjoner. Har en vekt derfra som er ganske nøyaktig.
Reklamer på den CO-vekta som viser feil. Hvis du sannsynliggjør at den er mindre enn 5 år, er det gode sjanser for at det funker uten kvittering. De er ganske greie på reklamasjoner. Har en vekt derfra som er ganske nøyaktig.
Jeg kjøpte meg en midlertidig en fra europris. Men er usikker på denne og..
Hvis noen har et av de gamle litermål en fra BS (3l, gjennomsiktig plast, hanken er "omvendt" av de de selger nå, hadde orket å fylt kaldt vann til 2.5L og fortalt meg hvor mye det veier?
Tenk på temperaturen, setter du noe med kaldt eller varmt på vil du se at målt verdi vil drifte ganske stygt på de fleste kjøkkenvekter. Legg imellom et gryteunderlag og trykk "tare" så er kanskje ikke den gamle helt off lengre.
Skulle til å skrive at den klassiske CO vekta funker ypperlig og viser nøyaktig selv helt ned på måling av noen få gram (har sjekket mot heroinvekta mi). Men når jeg nå søker den opp og ser anmeldelser av den på CO sine sider ser jeg jo at du absolutt ikke er alene om å ha problemer med den http://m.clasohlson.com/no/view/con...tchpartial&Dx=mode+matchpartial&showTabs=true
Dette er en vekt som har gått ut av sortimentet forøvrig. Den mente at nærmere 10kg er 5kg.. Jo mer vekt jo større avvik. Men kjøpte ikke ny på co etter å ha lest de anmeldelsene.
Det blir en ny vekt fra BS når den midlertidige jeg har nå begynner å vise feil. De er fantastisk bra til den prisen.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.