Treig start på gammel purepitch-gjær

@Miguel
For å spinne litt videre på dette: Grunnen til å ta diskusjonen er (eller burde være:)) like mye at jeg tviler på mine egne standpunkter som på dine. Å gå rundt og være veldig sikker på noe som faktisk er feil, er jo veldig dumt. Og det er veldig ille for alle dem som jeg da kommer til å gi dårlige råd.

Så sjøl om jeg er aldri så sikker, så bør jeg ta vare på en liten tvil - og være glad for å bli motsagt. Det er bra både for meg og for alle andre her på forumet:).

Og så får folk bære over med nerdingen vår. Den er i alles interesse, til sjuende og sist;).
 
J
@Miguel
For å spinne litt videre på dette: Grunnen til å ta diskusjonen er (eller burde være:)) like mye at jeg tviler på mine egne standpunkter som på dine. Å gå rundt og være veldig sikker på noe som faktisk er feil, er jo veldig dumt. Og det er veldig ille for alle dem som jeg da kommer til å gi dårlige råd.

Så sjøl om jeg er aldri så sikker, så bør jeg ta vare på en liten tvil - og være glad for å bli motsagt. Det er bra både for meg og for alle andre her på forumet:).

Og så får folk bære over med nerdingen vår. Den er i alles interesse, til sjuende og sist;).

Feil tar man rett som det er, det gjelder alle. Jeg skriver jo først og fremst det jeg skriver fordi jeg mener det er sånn, men har alltid skrevet her for å også bli motbevist, ds lærer man noe nytt. Virker helt sikkert som at jeg går hardt ut ofte men det er like ofte fordi jeg ikke orker skrive mer enn det jeg gjør. Jeg kunne jo tilføyd mer "jeg tror at" eller "mener jeg" / "har lest at" men det er nesten irrelevant da kassa for motbevis alltid står åpen hos meg samme hvordan jeg formulerer meg, og jeg går utifra st det er inneforstått at det som skrives på forum er meninger som bør sjekkes ut hvis det ikke er kilder. Når jeg bruker tlf, eller sånn som nå, en samsung piece of shit 5000 så blir det iallefall kort.

Jeg har fått mye mindrevtid til hobbyen og interessen er litt dalende pga det, så orker ikke bry meg like mye som jeg gjorde før. Det meste jeg vet/tar feil av er mer et stort bilde jeg har satt sammen av altfor mange tid med egen research og lesing/lytting.
 
Tilbake
Topp