Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Admiral Alke stiller opp med fullt fat og flasker. Jeg har også en assistent med meg ,, litt essensielt at denne får en billett !! Vi gleder oss da dette er første møte med hjemmebryggermiljøet "live" noensinne.

AA
 
Da er det bare 12 dager igjen.


Jeg kan nå bekrefte at vi har fått kjøkkensjefen på et av de bedre spisestedene her i byen til å lage mat til oss. Han vil samarbeide med den lokale pølsemakeren om å lage håndknadde, tarmpressa, vaskekte hjemmelagde pølser av ypperste klasse, samt tilbehør av type høykarbo. Alt selvfølgelig inkludert i billettprisen til vanlige fremmøtte borgere, og gratis til oss bryggere.

For å sikre at alle besøkende har korrekt promille når arrangementet er over, ber jeg deltagerene bekrefte eller avkrefte antydede volum, slik at vi evt kan kjøpe inn reserveøl (les industri) om nødvendig.  :)

Nordtvedt          1 brygg/1 fat
RawRoffe          2 brygg/2 fat
EirikHm             1 brygg/1 fat  
Martin A            1 brygg/1 fat
Kim A                2 brygg/2 fat
AxelH                2 brygg/2 fat
GHB                  3 brygg/5 fat
Johan Peter       1brygg/1 fat
Dahlberg           2 brygg/2 fat (??)
Admiral Alke      2 brygg/1 fat+? flasker
olavgn               1 brygg/1 fat

Kanskjelista
Peter t
Tore B
[tr][td]


P.s: helt ok om de på kanskjelista nå tar skrittet og melder seg på. Husk at det er festen som står i fokus her. Æren kommer til den som vinner festen like mye som til vinner av konkene.  :)
Ta med øl og bli med, så kan du i det minste skryte av det senere. Dette blir episk!
 
Kan jeg delta med en stout? var litt usikker på resultatet men etter en smaksprøve i dag så tørr jeg å møte opp med et brygg likevel.
 
Vi kommer med et fat, hva vi ender opp med å ta med har vi ennå ikke helt bestemt oss for, men vi kommer!
 
Da har jeg den glede å legge ut billetter til oslomesterskapet. Jeg legger i første omgang ut 20 billetter, men ser ikke bort fra at det kan bli noen fler.

Da jeg selv har stått for alle utlegg er det helt supert om vi kan få ordnet betaling relativt kjapt.

billettene koster 200,- og inkluderer mat fra en kjøkkensjefen på en av byens bedre spisesteder.

Første mann til møllaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ok jeg sender kontonummer på PM. fint om jeg får fullt navn i retur slik at jeg får satt opp ei liste til dørvaktene.
Forøvrig kan jeg sørge for å være tilgjengelig et par timer på lørdag for de som gjerne vil ha billetten fysisk i hånda.
Det blir da rundt gamlebyen, Grønland..

Århundrets kuleste billetter forresten!
 
Tilbake
Topp