Da er det på tide å hente frem denne tråden igjen. Vi satser stort og kliner til med et nytt uformelt mesterskap den 29 sept i år. Alle som ønsker å delta er velkomne. Vi er i samtaler med sponsor om nye flotte premier, og håper på minst like bra mat i år. Nytt av året er at vi skal gjøre arrangementet røykfritt. Gi gjerne tilbakemelding i denne tråden, OG på mail til bard krøllalfa gamlebyen dått no. Jeg ønsker å vite ca antall liter og antall brygg dere vil delta med. Ca 1 fat eller tilsvarende flasker på 18-19 liter bør vel regnes som minimum volum.
Forøvrig ønsker jeg innspill på gjennomføring og konkuranseaspektet. I fjor var mitt første forsøk som arrangør på et slikt arrangement, og det er sikkert mye som kan forbedres og endres for at det skal bli enda bedre. I tillegg tar jeg svært gjerne i mot henvendelser som fra folk som har noe å bidra med.
Som i fjor trenger vi å få trykket opp billetter, t-skjorter osv. Mulig vi fikser dette selv, men gi gjerne beskjed om dere har noen gode kontakter.
Videre trenger jeg litt hjelp med logistikk. Det ble mye kjøring hit og dit, så en som kan stille som sjåfør (med egen bil) fra og med feks dagen i forveien hadde vært suvverent.
edit: endret mailadressen