• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Useriøs selger?

I går kveld Vippsa han det skyldige beløpet tilbake til meg. Så det løyste seg.
Om admistrator vil ha navn på personen kan dei få det på PM. Det får være opp til dei.
Satser på at vi ikkje opplever slike ting igjen.
Ha ein fin dag. Går selv av med brannvakt i ettermiddag. Så skal bli godt med ei kald Bonsak Amber Ale........
 
Ja, selv om det er 3-400 kr, er forskjellen på brevstørrelse si 25 kr uten sporing/forsiking kontra 70 kr MED sporing og forsikring opptil 10000.

45 kr i forskjell bør jo kunnes spanderes... men skal se innrømme at nylig når jeg kjøpte inn haugesvis av oppgradering til bryggeriet, kjøpte en kar en gammel prosessor av meg for 300 kr, var kjempeivrig og ga meg også 70 kr for frakt. Dvs, han impliserte nok at jeg skulle sende med sporing men likevel tok jeg vanglig brev. Idiotisk; så innså jeg han kunne påstått jeg ikke sendte selv om han fikk osv. Jeg er kjempekoselig og superaktiv på at folk får tinga sine og hva og hvordan, men vi ble stumme da fra forsendelsen. :D Awkward silence, men heldigvis sa jeg ok, idag er torsdag og du skal nok få den ifølge leveringsdagene for postmannen din. Etter en dag fikk jeg positiv tilbakemelding, han hadde fått den og den virket helt kjempe. Phew.

Vet ikke hvorfor jeg ville spare de 45 kronene for det unødvendige potensiale for mimmer der. Gjør ikke det igjen. (Det var vel fordi en prosessor til 35 gram gjorde at jeg bare følte et brev er greit + som andre sier, jeg stoler ganske sterkt på posten).
 
Tilbake
Topp