Viktigste med en vacum pakker er tilgang på billige poser. Den der bruker spesialposer som koster skjorta. Ville kjøpt OBH nordica neste gang på tilbud.
De posene har visst åpne- og lukke- funksjon og er gjenbrukbare samt går i oppvaskmaskinen, det er noe av det som fenger. Begge er OBH Nordica. Takker for tips.
Jeg bruker denne til humle. Legger originalpose inni den gjenbrukbare posen. Da unngår du både lys, ompakking og smuss fra humla i zip låsen
Posene slipper vanligvis inn litt luft over tid, men ikke mye
Usikker på om jeg hadde kjøpt den igjen
Når jeg fikk min vacumpakker synes jeg at den var utrolig kjekk å bruke. Jeg fant mye greier i huset som jeg vacumpakket for moro skyld. Dama sine bilnøkler, fjernkontroll til tv, leker, kosebamser... Det ble en del WTF i huset i noen dager. Når de begynte å vacumpakke mine ting var det ikke fullt så kjekt
Haha, det gjorde jeg og. Den medfølgende ene rullen varte ikke så lenge som den burde. Vakuumpakket bl.a sokkene til x-en og la de tilbake i hylla med skikkelig tellekant.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.