Anders86
Norbrygg-medlem
Så snart jeg får tak i (Voss kveiken) så kan jeg lage en starter og dele her i området.
Supert!
Så snart jeg får tak i (Voss kveiken) så kan jeg lage en starter og dele her i området.
Lykke til og som sagt, får du tak i den andre typen kveik så tar jeg gjerne imot ;-)
Jeg hiver meg også på her. Hvis det er noen i Stavanger området som vil dele?
Den er god, da kan jeg stikke innom der og plukke opp I løpet av dagen.Hei igjen.
Da har jeg fylt opp 8 rør med Vossakveik, og levert til Bryggselv i Stavanger. @Anders86 et av rørene har ditt navn på seg.
Det er fint hvis de som tar et rør for å prøve, leverer tilbake et nytt et også. Så holder vi gjærkulturen fersk og fin sånn.
Takk til Bryggselv som har lyst å hjelpe oss med dette!
/mtv
Hei
Er det noen i Trondheimsområdet som vil gi bort litt kveik? Eller noen lenger unna som kan tenke seg å sende i posten?
Jeg er interessert i både Voss- og Hornindalskveik.
Bump...
Jeg har ingenting i mot å sende deg ett rør jeg. Send meg PM for adresse og slikt så ordner vi det.
Er det mer kveik igjen hos bryggselv Stavanger? Tar gjerne imot et rør hvis det er mer igjen!
Det kunne jeg ha svart deg på - dersom du hadde skrevet i profilen din hvor du bor...Er det noen som har Kveik til meg?