Svein Arild
Norbrygg-medlem
Har ikke fått testet alle, Voss er det forøvrig hverfall tre typer av
Kveik fra Lærdal.
Har også Sykkylven, voss, Hornindal, samt to ulike fra Stordal. Ebbegarden fra Stordal er snart klar til pakking. De andre må jeg dyrke så det vil ta litt lenger tid
Kveik fra Lærdal.
Har også Sykkylven, voss, Hornindal, samt to ulike fra Stordal. Ebbegarden fra Stordal er snart klar til pakking. De andre må jeg dyrke så det vil ta litt lenger tid
Den må jeg brygge med først, kanskje jeg får det til i neste uke
I all kveik er det bakterier, for den har ikkje vore innom noko laboratorium - konnøl skal helst vere maltig og har ingenting med surøl å gjereHei.
Hornindal - har den bakterier og gir syrlig øl? Hvis den gjør det, så vil jeg gjerne ha den.
/mtv
Sanger med modifikasjoner.I all kveik er det bakterier, for den har ikkje vore innom noko laboratorium - konnøl skal helst vere maltig og har ingenting med surøl å gjere
Det er heilt ulogisk, litt må der ha vore etter nokre hundre år.Sanger med modifikasjoner.
Flere kveiker har vært i laboratorie ifm nedfrysning og lagring samt artsbestemmelse. Et fåtall av disse inneholdt bakterier
Desverre, eller kanskje heldigvisDet er heilt ulogisk, litt må der ha vore etter nokre hundre år.