Vandregjær - kveik på farten?

Det hadde vært topp om noen hadde hatt noe i Grimstad området. Sender videre om det er ønskelig!
 
Det med å brygge med Kveik er veldig interresant , dette er noe jeg vil prøve ut. Jeg ser her på forumet at det blir videresendt Kveik til interreserte. Det hadde vært morro å kunne få tilsendt Kveik fra dere som har til gode. Jeg betaler selvsagt frakt kostnader etc.. så er jeg selfølgelig glad for å videresende til andre interreserte. Det er sikkert mange i Mjøsdistriktet som kunne prøve dette. Hva med å opprettholde en "kompetansebase" der de forskjellige kveikene blir oppført, knyttet til erfaringer fra de enkelte bryggerne.

Er det som sagt noen som har kveik å tilby, hadde jeg blitt kjem peglad. Spennende å prøve ut.

Dag
 
Jeg har 2 rør Vossakveik til overs, hvis det er denne dere er ute etter. Kveiken ble tatt fra en to stegs starter 22. Januar.
Siden @dagwayne og @HansO var først ute her, så kan jeg sende avgårde i morgen hvis dere sender meg en pm med adresse og slik.
Så får dere sende videre til de neste på lista.
 
Hei. Noen som har et rør med kveik ekstra? Skal til Drammen for hjemmebryggerhelgen, og kan godt ta det imot der.
 
Tilbake
Topp