Vannprofil Porsgrunn sentrum?

Hei. Har vært i Porsgrunn i to dager nå og drukket vann på restauranter. Det første som slo meg var at vannet er ganske tørt, heh. Og det har vært samme greia på to forskjellige steder, så det er nok vannet.

Noen som har en vannprofil?
 
Hei. Har vært i Porsgrunn i to dager nå og drukket vann på restauranter. Det første som slo meg var at vannet er ganske tørt, heh. Og det har vært samme greia på to forskjellige steder, så det er nok vannet.

Noen som har en vannprofil?
Det er vel mye sement i vannet der:). Det tørker det godt ut, tenker jeg.

Hadde de ikke øl, forresten?
 
Det er vel mye sement i vannet der:). Det tørker det godt ut, tenker jeg.

Hadde de ikke øl, forresten?
Hehe. Joda de hadde øl, men også vann.

Men, dette fant jeg ut nå nettopp.

Siste restauranten kjørte vannet gjennom et slags filter. Det smakte ganske likt som det dagen før, hvor den engelskspråklige damen som sa at det var rett fra springen, kanskje ikke visste at det kan jo ha gått gjennom filter det og.. eller om det bare er vannkjølte, hvem vet..

Så fikk et glass i resepsjonen nå nettopp før vi dro, siden jeg så at der var det ikke kjøler eller filter, og det var egentlig tørt det og, men ikke like tørt som de to forrige
 
Bildet som er lagt ved er hva jeg har lagt inn i BF. Disse verdiene er funnet ett eller annet sted på forumet her for flere år siden. Om de fortsatt stemmer aner jeg ikke, men ølet blir godt.

Porsgrunn skal forøvrig ha veldig godt drikkevann.
 

Vedlegg

  • 41407221-A3C3-4B46-BAF9-B5974F23EDA1.jpeg
    41407221-A3C3-4B46-BAF9-B5974F23EDA1.jpeg
    83,4 KB · Sett: 24
Tilbake
Topp