Vaske gjær, er eg på rett vei?

Prøvde meg for første gang på å vaske gjær etter at vi tappa over batch 3 på flasker.

Gjorde som følger:
1: Blanda litt vatn i gjærkaka som var igjen. "roterte" gjærkaret og lot det stå i 10 min slik at ting fikk falle litt til ro.
2: Fyllte 2 syltetøyglass med "toppen" fra gjærkaret.
2: Lot disse glassa stå over natta i kjøleskap.
3: Tømte av væska på toppen, og fyllte så over ca. halvparten av blandingen over på nye glass. Håpte da at mye grums skulle ligge igjen.
4: Fyllte de nye glassene opp med vatn, og satte i kjøleskap.

No ser det ut som om det samlar seg ganske mykje grums og litt grovare partikler i bunnen av glassa, så eg har nok ikkje lykkast i å vaske vekk grumset(?) Lurer på om eg skal ta de over i enda nye glass, eller om eg skal la de stå? Blir ikkje det veldig lite gjær igjen når man stadig tynnar ut blandinga?

Trur eg ville satsa på at det var bra nok. Litt grums vert det nok uannsett. Eg vaska nett ein gjær frå ein IPA som hadde vorte tørrhumla, ergo masse grums. Framgangsmåte var lik som din, og tenker at litt grums må ein rekne med. Fleire omstikk vil vel auke faren for infeksjon, så eg ville nøgd meg med slik den er.

Ok. Tenker uansett å lage en starter, så då kan eg jo la den værste grumset vere igjen på glasset når eg pitcher det.

Tilbake
Topp